وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلن 1 - 3 بایرن مونیخ؛ همچنان پیروزی!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 1-3 کلن را مغلوب کند.  

تیم هاینکس که مدت هاست قهرمانی خود در بوندسلیگا را مسجل کرده، کار دشواری برای غلبه بر کلن نداشت و 1-3 برابر این تیم پیروز شد. 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 22 و روی ارسال خامس برای بایرن ایجاد شد اما ضربه لواندوفسکی با مهار هورن همراه بود. اما در دقیقه 30 این کلن بود که بر خلاف جریان بازی و با گل به خودی نیکولاس سوله، مدافع جوان بایرن از حریف پیش افتاد تا نیمه اول کم موقعیت با برتری 0-1 کلن به پایان برسد. 

اما طوفان بایرن در نیمه دوم آغاز شد و در دقیقه 58 خامس رودریگز موفق شد روی پاس زیبای توماس مولر گل تساوی را به ثمر برساند. 

2 دقیقه بعد مولر باز هم در امر گلسازی موفق ظاهر شد و این بار پاس او با ضربه تمام کننده لواندوفسکی همراه بود تا بایرن خیلی زود به گل دوم هم دست یابد. 

اما حملات بایرن پایان نداشت و در دقیقه 77 این بار توسیو با یک ضربه دیدنی و روی پاس خامس موفق به باز کردن دروازه کلن شد. در ادامه باز هم بایرن حملاتی را روی دروازه کلن مهیا کرد که به نتیجه نرسید تا در نهایت تیم هاینکس با همان نتیجه 1-3 کلن را مغلوب کند.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
حامد شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 20:10

واقعا براى لواندوفسکى متاسفم با اون حرکتش بعد تعویض.به نظر من یکى از دلایل حذف ما از نیمه نهایى تو بودى.راه رفتن واگنر تو زمین از گل تو بیشتر ارزش داره، گرچه واگنر هر وقت اومده زمین جنگده و باغیرت بازى کرده.بازى با رئال اى کاش هاینکس کبیر واگنر را از ابتدا بازى میداد.حیف از اعتماد هاینکس کبیر به تو.تو همون بهتر برى نیمکت نشین رونالدو بشى.گرچه من بعید میدونم رئال ریالى براى تو خرج کنه.

دوست دار بایرن شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 20:21 http://هواداران بایرن مونیخ

بایرنی های عزیز من اول بارسایی بودم اما بعد از دیدن یوپ هاینکس افسانه ای عاشق باواریا و پدر بزرگ شدم.از اون پس چیزی که تو بارسا دنبالش بودم رو تو بایرن پیدا کردم و از اون به بعد همیشه عاشق بایرن شدم اونم فقط به خاطر یه چیز یوپ هاینکس.بیاید یه کاری کنیم از این به بعد تو سایت فقط بنویسیم:زنده باد پدر و دیگه هیچ چیز دیگه ای ننویسیم

دوست دار بایرن شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 20:21 http://هواداران بایرن مونیخ

زنده باد پدر

یوپ هاینکس شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 20:49

زنده باد پدر

bayernfan شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 21:40

واسه من میشه زنده باد پدربزرگ

بایرن شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 22:02

زنده باد عشششششششق (هاینکس بزرگ) پدر بایرنیا

حمید شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 22:04

زنده باد لوا .چشم دشمنانت کور لوا

محمد یحیی شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 23:09

نباید بزارن لوا بره باید نیمکت نشین مهاجم جدید بایرن بشه تا براش درس عبرت بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد