وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوونتوس، مشتری جدید لواندوفسکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نشریه کوریره دلو اسپورت مدعی شد که باشگاه یوونتوس قصد دارد برای به خدمت گرفتن رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ تلاش کند.  

در طول چند روز اخیر، شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی ایگواین از یوونتوس، دو سال پس از انتقال 90 میلیونی اش به این تیم شنیده می‌شود.  یووه تا به اینجا این موضوع را تکذیب نکرده و اعلام کرده که بعد از جام جهانی، شرایط را بررسی خواهند کرد. مائورو ایکاردی، مهاجم اینترمیلان به عنوان گزینه اصلی اینتر برای جانشینی ایگواین شناخته می‌شد ولی کوریره دلو اسپورت مدعی شد که لواندوفسکی، گزینه جدید باواریایی ها خواهد بود. 

مهاجم لهستانی در ماه آگوست 30 ساله خواهد شد و تجربه بسیار بالایی در چمپیونزلیگ دارد ولی 4 سال پیاپی است که با بایرن مونیخ در این رقابت ها ناکام است. از همین رو، او یوونتوس را گزینه مناسبی برای حل مشکل خود می‌بیند و معتقد است که با انگیزه بالای یووه و او، قهرمانی در چمپیونزلیگ در تیررس خواهد بود. 

لواندوفسکی 41 گل در 48 بازی به ثمر رسانده و انتظار می‌رود با لهستان در جام جهانی بدرخشد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بایرن یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 13:20

بابا جان کمتر از این خبر بزارین اه اه اه ـ خبرای تیم ملی آلمانو بزار ـ بعدش این چه وضعیه خبرا بروز نمیشه! !!!! یتیم خونس مگه اه اه اه اه ـ

مهدی دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 10:55

هر تیمی پول بیشتر بده بهتر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد