وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: این آلمان از تیم 2014 هم بهتر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر، گلزن باتجربه تیم ملی آلمان مدعی شد تیم فعلی حتی از تیم 2014 نیز بهتر است. 

 

توماس مولر در 2 جام جهانی اخیر حداقل 5 گل زده و اگر این اتفاق در روسیه تکرار شود او از این حیث در تاریخ جام های جهانی رکورددار خواهد شد. 

مولر گفت: "از نظر فردی بی شک تیم بهتری از جام جهانی 2014 هستیم اما فوتبال به میزان قابل توجهی توسعه یافته است. کشورهای دیگر نیز در حال حرکت بوده و بازیکنانشان از لحاظ فنی پیشرفته تر شده اند. 

اغلب مقایسه نسل های مختلف شما را به جایی نمی رساند. شما فقط باید در این مسیر پیشرفت کنید و حالا ما آماده جام جهانی هستیم. آلمان مدافع عنوان قهرمانی بوده و بازیکنانش در بهترین شرایط قرار دارند پس ما کاملا آماده مسابقات هستیم. 

فوتبال آلمان از سال 2010 تاکنون پیشرفت زیادی کرده و دلیل نه تنها موفقیت در سال 2014، بلکه پیشرفت در سبک بازی ماست. نمی خواهم بگویم سبک قدیمی مورد تحسین من نیست اما حالا ما بیشتر توپ را در اختیار داریم و من شخصا به دنبال سریع ترین راه برای رسیدن به دروازه حریف هستم. 

حالا آلمان تبدیل به تیمی شده که طولانی مدت مالک توپ است و با تحرک فراوان قادر به ارسال پاس های کوتاه در میانه زمین است."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
mehdi پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 15:30

خدا از زبونت بشنوه به امید قهرمانی

اکبرماتئوس پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 22:40

چه قدر غش غش تو زیباست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد