وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از شکست برابر مکزیک

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی فوتبال آلمان در نخستین دیدار خود در مسابقات جام جهانی با شکست یک بر صفر مقابل مکزیک، غافلگیر شد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید. 

 

 

یواخیم لو:

شکست و پیروزی در فوتبال وجود دارد اما قبول شکست بسیار سخت است. ما نمی خواستیم نتیجه این بازی را به حریف واگذار کنیم اما این نتیجه ای است که باید آن را بپذیریم. این باخت مانعی است که باید از آن عبور کنیم و در دو بازی پیش رو بهتر بازی کنیم. ما موفق نشدیم بازی خود را ارائه دهیم. در نیمه اول بسیار بد بازی کردیم و نتوانستیم بر حریف خود تسلط پیدا کنیم و همین باعث شد تا ضدحمله های بسیاری به حریف خود بدهیم و این موضوع ما را آسیب پذیر نشان داد چرا که در جلو بردن توپ مشکل داشتیم اما در نیمه دوم توانستیم بیشتر بازیکنان حریف را پرس کنیم و به همین دلیل مکزیک نیز عقب نشست. ما در این بازی چند به سمت دروازه داشتیم اما توپ هایمان گل نشد. در برخی از لحظه ها می توانستیم ضربه های مان را سریعتر بزنیم که این اتفاق نیفتاد. ما باید از فردا این شکست را فراموش کنیم چرا که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. البته این بازی می تواند دیداری سرنوشت ساز در این گروه باشد و به همین دلیل باید سه امتیاز آن را به دست می آوردیم. آنها ما را غافلگیر کردند. البته ما انتظار بازی باکیفیت اینچنینی از آنها داشتیم چرا که بازی های دو سه سال اخیر آنها را دیده و مورد بررسی قرار داده بودیم. آنها ثبات زیادی دارند و خیلی سریع هم توانستند توپ را از ما بگیرند و وارد فاز هجومی شوند. در هر حال باید این بازی را فراموش کنیم چرا که اگر به آن فکر کنیم ممکن است باز هم شکست بخوریم. ما به اندازه ای که باید روی پرس از جلوی زمین خوب عمل نکردیم هر چند در نیمه دوم فشار زیادی آوردیم و توانستیم بازیکنان تیم مکزیک را به عقب برانیم. در جام جهانی باید انتظار بازی های اینچنینی داشته باشیم و در کل می توان گفت ما زیاد آماده نبودیم. ما کاری به حریف نداشتیم و برنامه های خود را به اجرا در می آوردیم اما در مقابله با تیم های اینچنینی باید بر اساس برنامه های حریف کار خود را به انجام برسانید. ما کمی عصبی به نظر می رسیدیم و باید بیشتر بر بازی مسلط می شدیم.
لو درباره اینکه آیا نفوذهای بش از حد کیمیچ مقدمات گلزنی مکزیکی ها را فراهم نکرده است گفت: بله البته آن منطقه ای بود که مکزیک توانست از همان جا به ما ضربه بزند اما مهم این بود که ما در آن منطقه می بایست دو بازیکن قرار می دادیم تا بتوانیم مانع حرکت بازیکنان مکزیک شویم هرچند بازیکنان حریف بسیار سرعتی بودند و به همین دلیل مهار آنها سخت بود. در حال حاضر نمی خواهم دنبال این باشم تا به خودمان دلداری بدهم. ما باید کار خود را به انجام برسانیم فارغ از اینکه بازی بعدی با چه تیمی است حتما به پیروزی برسیم.
او درباره توپ های زیادی که آلمان ها در میانه میدان از دست دادند گفت: طبیعی بود چون ما نمی توانستیم خط دفاع آنها را باز کنیم و بازیکنان آنها نیز به بازیکنان میانی ما فشار می آوردند و این باعث از دست دادن توپ می شد برای اینکه فضای زیادی برای عبور دادن توپ نداشتیم. آنها کار را برای ما خیلی سخت کرده بودند.
سرمربی آلمان درباره اینکه چرا این تیم سال گذشته بازیکنان جوان بسیاری را به میدان آورد اما این روزها در جام جهانی باز هم از بازیکنان اصلی خود استفاده می کند گفت: تیم ما همین الان هم تیم جوانی است و میانگین سنی ما زیاد بالا نیست اما درست است و باید گفت اختلاف اصلی ما با آن تیم حضور بازیکنانی است که تجربه بیشتری دارند. البته باید بدانیم که علت اصلی شکست ما در این بازی این موضوع نبود. حریف ما در این بازی در تمامی لحظات، بازی خوبی به نمایش گذاشت.
یواخیم لو درباره اولین شکست آلمان مقابل مکزیک در این بازی گفت: بهرحال همیشه اولینی وجود دارد که به ثبت می رسد. ما تیم بسیار خوبی داریم و باید به آینده فکر کنیم. بهرحال مرحله گروهی سه بازی است و ما باید به دو بازی پیش روی خود فکر کنیم.

 

مانوئل نویر:

از بازی تیم متعجب شدم. خیلی درجا بازی کردیم. دنبال ضدحملات زیادی دویدیم و در عقب زمین با ثبات نبودیم. نیمه اول به حریف خیلی فرصت‌ دادیم. اما از دقیقه 70 عملکرد‌مان بهتر شد. حالا دو بازی گروهی با سوئد و کره‌ حکم بازی انتخابی را برایمان پیداکرده است. به نظرم بالانس  کافی نداشتیم. باید بخش‌های مختلف تیم با هم خوب هماهنگ باشند نه این که با فاصله از هم قرارگیرند. ما سرعت بالا در پاسکاری نداشتیم. همینطور با سرعت بالا رو به جلو حرکت نکردیم. البته این موضوع نیمه دوم بهتر شد. اما همچنان دنبال تغییر نتیجه بودیم.

 

متس هوملس:

مکزیک شایسته پیروزی بود. ما برابر عربستان هم همین گونه بازی کردیم. با این تفاوت که این بار حریف قوی تر بود. اگر شما با 8 یا 9 نفر دفاع کنید، مشخص است که قدرت دفاعیتان از حمله شما بهتر خواهد بود، به نظر می رسد که ما از نظر تیمی خوب بازی نمی کنیم و دفاعمان خوب نیست. اغلب تنها من و ژروم در خط دفاعی حضور داریم، به همین دلیل آن ها با بی رحمی ما را غافلگیر کردند. ما خیلی دیر به خود آمدیم . باید در دو بازی آینده پیروز شویم، از بازی مقابل عربستان باید به این مشکل پی می بردیم. درک نمی کنم که چرا امروز اینگونه بازی کردیم، با اینکه 7 روز پیش نیز چنین شرایطی را تجربه کرده بودیم.

 

تونی کروس:

تصور می‌کنم نیمه اول هیچ راهی پیدانکردیم. مکزیک با هوشیاری بازی می‌کرد اما نیمه دوم کار تیم بهتر شد تا جایی که مکزیک هم خسته شد. با موقعیت‌های که داشتیم، حداقل باید به یک گل می‌رسیدیم. روی ضد حمله آسیب‌پذیر نشان دادیم. چون توپ‌ها را جلوی دروازه حریف، خیلی راحت از دست دادیم. تردیدی نیست که اکنون تحت فشار قرارگرفتیم. حالا باید از 2 بازی دیگر 6 امتیاز بگیریم.

 

توماس مولر:

ما اکنون باید هر دو بازی پیش روی خود را ببریم و تیم تحت فشار شدیدی قرار دارد. اگر بخواهیم کار مثبتی انجام دهیم نیازی به شخصیت داریم. ما مجبور نیستیم نگرش خود را عوض کنیم، این چیزی نیست که به آن نیاز داریم . ما گاهی اوقات در زمان اشتباه کارهای اشتباه انجام دادیم.

  

یولیان دراکسلر:

بازی خوبی انجام ندادیم و شروع نا امید کننده ای داشتیم، اما ما تسلیم نمی شویم و بر روی بازی بعدی خود متمرکز هستیم.

  

ماریو گومز:

باید سرمان را بالا نگه داریم، جام جهانی طولانی است، با یک مسابقه نمی توان قهرمان جهان شد،  البته ما به گونه دیگری فکر می کردیم ولی اسپانیا در 2010 بازی خود را با شکست شروع کرد، باید تلاش و پیشرفت کنیم.

  

خوان کارلوس اوسوریو (سرمربی مکزیک):

در جریان بازی برنامه و اعتماد به نفس بالایی داشتیم و بازیکنان تیم ملی مکزیک قادر به پیاده کردن همه برنامه های خود بودند. در مقابل دروازه آلمان در موقعیت سازی بسیار خوب بودیم و مهاجمان تیم ملی مکزیک موفق به ارائه عملکرد خوبی در زمین شدند. در مجموع نمایش تیم ملی مکزیک کامل بود. برای بازیکنانی مانند کیمیچ برنامه داشتیم و انتقال از دفاع به حمله فوق العاده بود. اتحاد تیمی بالا بوده و ستاره های مکزیک در خدمت تیم بودند تا ما موفق به غلبه بر قهرمان جهان شویم. لایق پیروز شدن برابر آلمان بودیم؛ اتحاد، فداکاری و تلاش جمعی بازیکنان فوق العاده بود و این باعث شد موفق به غلبه بر قهرمان جهان شویم. سعی می کنیم نماینده بسیار خوبی برای آمریکای لاتین باشیم و با تلاش فراوان در بازی های آتی نمایش بهتری داشته باشیم.

 

لوزانو (بازیکن مکزیک):

نمی‌دانم این آیا بزرگترین برد در تاریخ مکزیک است یا نه اما مسلم است که یکی از بزرگترین نتایجی است که تیم ملی کسب کرده است. کسب چنین نتیجه‌ای در شروع کار بسیار مهم مقابل مدافع عنوان قهرمانی است. این نتیجه نشان می‌دهد چقدر عظیم  است و بابتش سخت کار کردیم. این بهترین گلی بوده که تاکنون در دوران فوتبالم زده‌ام. همه ما رویای حضور در جام جهانی را داریم و خوشحالیم که چنین شروع به کار مثبتی را داشتیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
امید آلمانی 1366 دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 02:53

نگرانه صعودم

عادل دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 08:48

به خاطر نادانی لووترسش شرایط خیلی سخت شد.باورکنیدبرای بازی بعدی هم خیلی ازاین نخاله هابازثابت بازی میکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد