وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامان: دست از سر اوزیل بردارید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دتمار هامان، اسطوره فوتبال آلمان، به دفاع تمام قد از اوزیل پس از انتقادات اخیر پرداخت. 

 

در جریان تقابل آلمان و مکزیک که با شکست 1-0 مانشافت همراه بود، مسوت اوزیل عملکرد ضعیفی داشت و همین موضوع باعث شده تا انتقادات از او بالا بگیرد. بسیاری از اسطوره های آلمان از جمله افنبرگ و ماتئوس معتقدند که اوزیل باید از ترکیب اصلی کنار گذاشته شود ولی هامان به هیچ وجه با نظر آنها موافق نیست. 

او گفت:" اوزیل بازیکن فوق العاده و شایسته ای برای فوتبال آلمان است بنابراین دست از سرش بردارید! اگر بخواهیم در جام جهانی خوب کار کنیم، اگر که او مهم ترین بازیکن نباشد، از مهم ترین هاست. تلاش برای حذف اوزیل برای برخی بازیکنان بد نیست، فضا برای بازی کردن شان باز می‌شود. 

اگر همه چیز خوب پیش رفت، همه خوشحالند، اگر خوب پیش نرفت، اوزیل مقصر است و اگر هیچ کاری نکرد، هیچ کسی هم هیچ کاری نکرده ! خیلی از تاکتیک و سیستم صحبت می‌شود، مکزیکی ها هجومی تر و قدرتی تر بودند و آلمان سورپرایز شد."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
babak پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 18:51

دتمار هامان در مورد اوزیل درست میگوید.
انتقاد به این شکل مخرب است نه سازنده ، این بازیکن سوابق درخشانی دارد، الان هم در دوران اوج بسر می برد اما نا آماده است، اوزیل به ریکاوری نیاز دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد