وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فاش شدن حواشی جدید تیم ملی آلمان در روسیه؛ درگیری هوملس و خدیرا!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بنا به گزارش ها از آلمان، رابطه سامی خدیرا و متس هوملس در طی این تورنمنت اصلا دوستانه نبوده است.  

شوک بزرگ مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه، حذف آلمان، قهرمان جام جهانی 2014 بود اما با خبرهایی که از آلمان می رسد، اردوی مانشافت جو خوبی را به خود نمی دیده است.

روز گذشته مشخص شد که اولین جرقه های اختلاف در بین بازیکنان آلمان، کاپیتانی مانوئل نویر بوده است. همچنین اختلافاتی در بین بازیکنان قدیمی و جدید تیم ملی آلمان وجود داشته است.

به گزارش کیکر، بازیکنان جدید آلمان حس می کردند بازیکنان قدیمی به هر حال در ترکیب اصلی قرار می گیرند و یواخیم لوو توجه ویژه و حتی تعهد به بازیکنانی داشته که در جام جهانی 2014 برای آلمان درخشیده بودند. کیکر در یک گزارش فاش کرد:

حقیقت این است که درگیری هایی پس از شکست 1-0 آلمان در تیم ملی به وجود آمده است و تنها اختلافات بر سر کاپیتانی مانوئل نویر نبوده است. چیزی که کمتر عمومی شده، تنش بین نسل قهرمان جام جهانی 2014 و نسل قهرمان جام کنفدراسیون های اخیر بوده است. همچنین بازیکنان نیز اصلا روابط دوستانه ای نداشته اند. مثلا سامی خدیرا و متس هوملس در رختکن با هم درگیری داشته و رابطه خوبی نداشته اند. خدیرا و هوملس کسانی بودند که خودشان را لایق رهبری تیم می دانستند و نظراتشان اصلا به هم نزدیک و مشابه نبوده است.

یواخیم لوو روی سامی خدیرا به عنوان یک رهبر برای تیم حساب می کرد اما عملکرد او در بازی با مکزیک چنین نقشی ایفا نکرد و یا اینکه بعضی از بازیکنان، او را به عنوان رهبر قبول نداشته اند.

داستان فقط همین نبوده است. حتی تونی کروس نیز در این تنش ها مشارکت داشته است. بازیکنان بزرگ آلمان معتقد بودند کروس نقش دفاعی خود را در تیم به خوبی ایفا نمی کند و او را مقصر اصلی گل لوزانو به آلمان در دیدار مقابل مکزیک می دانستند. کیکر می گوید طی چند ماه پیش از جام جهانی، کروس کسی بوده که دائما از عملکرد دفاعی تیم انتقاد می کرده اما پس از بازی مقابل مکزیک سایر بازیکنان او را مقصر دانسته اند و بدین ترتیب درگیری هایی لفظی بین بازیکنان پدید آمده بود.  در جام جهانی 2014، بازیکنانی مانند شواین اشتایگر و کلوزه نقش بزرگی در اتحاد و رهبری تیم داشته اند و تقریبا تمام تیم از آنها حرف شنوی داشتند اما در این جام، آلمان همانطور که لوتار ماتئوس اشاره کرد، هیچ رهبری نداشت.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
babak یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 01:55

بله ...... انتقاد کرده بودم که میان زمین مانشافت لیدر وجود ندارد ، نویر برای اینکار مناسب نیست
درمورد انتخابهای لوو که آنقدر گفته شد که دیگر تکراری شده است برخی انتخابها درست نبود از بازیکنان جوان هم که به جام جهانی برده شدند به درستی استفاده نشد نمونه اش مدت زمان اندک بازی برای برانت بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد