وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارکا: هامس رودریگز به بازگشت به رئال مادرید فکر می‌کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هامس رودریگز، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ به بازگشت به رئال مادرید فکر می‌کند. 

 

هامس که روز گذشته 27 ساله شد، تابستان 2014 پس از عملکردی تحسین برانگیز در جام جهانی راهی رئال مادرید شد. در اولین فصل و زیر نظر آنچلوتی، هامس فوق العاده ظاهر شد و عنوان بهترین هافبک لالیگا را نیز از آن خود کرد. با اخراج عجیب کارلتو، شرایط برای هامس نیز بدتر شد. او زیر نظر بنیتز عملکرد چندان خوبی نداشت و با آمدن زیدان رسما به یک نیمکت نشین تبدیل شد.

زیزو معتقد بود هامس به اندازه کافی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم تلاش نمی‌کند و به همین خاطر هم در بسیاری از بازی‌های حساس از جمله فینال میلان و کاردیف حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. نهایتا زیدان در تابستان 2016 به پرز اعلام کرد مشکلی با جدایی هامس هم ندارد. رئال ابتدا قرارداد ستاره کلمبیایی را تا سال 2021 تمدید کرد و سپس او را با قراردادی قرضی و دو ساله به بایرن مونیخ فرستاد.

به گزارش مارکا، با جدایی زیدان از رئال مادرید، حالا هامس برگشت به برنابئو را نیز در نظر دارد. از طرفی رئال مادرید نیز گزینه بازگرداندن هامس را روی میز گذاشته است. اگر در نهایت طرفین به توافق برسند، رئال باید با بایرن مونیخی مذاکره کند که کاملا مشتاق فعال کردن بند خرید دائم 42 میلیون یورویی ستاره کلمبیایی است. لوپتگی به هامس اعتقاد دارد.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
عادل جمعه 22 تیر 1397 ساعت 13:02

دوستان چرادیگه کسی کامنت نمیذاره،باانگیزه بحث کنید

bayerni جمعه 22 تیر 1397 ساعت 14:35

فک میکنم درست باشه چون با اودن گورتزگا ترافیک میشه تو خط هافبک و با توجه به صحبت های کواچ از بازیکنای سریع میخواد استفاده کنه و فک کنم خامس تو برنامه کواچ جایی نداره
ولی با توجه به مسن شدن ریبری و روبن میتونه جای یکیشون بازی کنه

Aban جمعه 22 تیر 1397 ساعت 16:17

بازیکن فوق العاده خوبیه و در مدتی که توی بایرن بوده فقط پیشرفت ازش دیدیم، ولی اگر دلش با بایرن نباشه رفتنش منطقیه. من که خیلی دوست دارم بمونه، رابطش با هاینکس که خیلی خوب بود امیدوارم کواچ هم بهش فضای لازم رو بده

محمد دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 10:15

به چرندیات مارکا اهمیت ندین دوستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد