وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: لو باید سبک مدیریتش را تغییر دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام، دفاع راست و کاپیتان سابق تیم ملی آلمان که با پیراهن تیم ملی کشورش فاتح جام جهانی شده می‌گوید قهرمان جام جهانی 2014 اگر می‌خواهد به قله‌ی فوتبال دنیا برگردد به تغییرات نیاز دارد.  

فیلیپ لام می‌‌گوید یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان برای اینکه مانشافت بار دیگر با ناکامی‌های بزرگ روبرو نشود باید شیوه‌ی مدیریت خود را تغییر دهد.
تیم ملی آلمان که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به جام جهانی روسیه آمده بود در مرحله‌ی گروهی و با شکست ناباورانه‌ی 2-0 مقابل کره‌ی جنوبی، در بازی تعیین‌کننده‌ای که می‌توانست حکم صعودش به مراحل  حذفی باشد، از دور رقابتها حذف شد.
بعد از حذف عجیب آلمان، سوال‌های بسیاری درباره‌ی آینده‌ی یواخیم لو مطرح شد ولی فدراسیون فوتبال آلمان کمی بعد اعلام کرد که لو به عنوان سرمربی، سکان هدایت مانشافت را همچنان در دست خواهد داشت.
فیلیپ لام می‌گوید " من معتقدم یواخیم لو اگر می‌خواهد یک بار دیگر با نسل جدید ملی‌پوشان آلمان موفق شود باید سبک مدیریتی خود در سالهای اخیر را تغییر دهد. این نشانه‌ی ضعف نیست. بلکه نشانه‌ی پیشرفت است. او باید به بازیکنان نشان دهد که هر کدام به نوبه‌ی خود در مقابل کل تیم مسئول هستند ".  

لو در روسیه تا حد زیادی به همان سبک بازی و همان بازیکنانی که در سال 2014 برای او موفقیتی بزرگ را رقم زده بودند متکی بود. ولی لام می‌گوید نتایج بدست‌آمده نشان داد که این تصمیم لو اشتباه بوده.
لام می‌گوید " تیم مربی‌گری آلمان روی این اصرار داشت که سبک رهبری‌ای که در گذشته موفق بوده و جواب خود را پس داده برای اینکه تیم، یک بار دیگر موفق شود کافی است. 

ولی لو باید نسبت به آنچه به آن عادت کرده تجدیدنظر کند و با تصمیم‌هایی قاطع و روشن، مانشافت را رهبری  کند. برای مثال وقتی ماجرای مسوت اوزیل و ایلکای گوندوگان و عکس گرفتن‌شان با اردوغان پیش آمد، لو باید شخصاً به میدان می‌آمد و خیلی روشن و واضح، موضع خود را اعلام می‌کرد تا بخش بزرگی از انتقادها متوقف شود ".

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد