وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشپورت آینس: هامس رودریگز به طور قطع در بایرن مونیخ می ماند؛ رئال مادرید شانسی ندارد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شایعات مربوط به بازگشت هامس به مادرید سریعا تکذیب شدند. 

 

به گزارش اشپورت آینس، هامس رودریگز در تابستان نقل و انتقالاتی فصل پیش در انتقالی قرضی از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست. انتقالی که طی دو سال باواریایی ها را موظف به دادن حقوق کامل هامس رودریگز و همین طور سالانه 5 میلیون یورو به رئال مادرید می کند. هامس رودریگز زیر نظر آنچلوتی در رئال مادرید عالی کار کرد اما با آمدن بنیتز و سپس زیدان به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد و همین باعث شد از رئال مادرید جدا شود.

به نظر می رسد لوپتگی، سرمربی جدید کهکشانی ها نظر متفاوتی نسبت به زیدان دارد و می خواهد این بازیکن را به مادرید برگرداند. طبق ادعای مارکا هامس نیز دوست دارد در مادرید به کارش ادامه دهد. با این وجود چنین چیزی کذب است و هامس تصمیم گرفته در بایرن مونیخ بماند. او فصل درخشانی را در مونیخ سپری کرد و حالا خودش را برای فصل جدید آماده می کند. بایرن مونیخ و شخص کارل هاینتس رومنیگه، نائب رئیس باوارایی ها تصمیم گرفته برای دائمی کردن قرارداد هامس دست به کار شود.

طبق قرارداد بایرن مونیخ با رئال مادرید، بند خرید در دست بایرن مونیخ است که می تواند آن را فصل آینده فعال کند. در هیچ کدام از بند های این قرارداد ذکر نشده که پیش از شروع فصل دوم حضور هامس در بایرن مونیخ این بازیکن بتواند قراردادش را دائمی یا فسخ کند. بدین ترتیب هامس رودریگز در فصل آینده برای بایرن مونیخ توپ خواهد زد و عملا رئال مادرید شانسی برای برگرداندن او ندارد. از آن جایی که بند خرید نیز در دست بایرن مونیخ است این باشگاه می تواند فصل آینده حتی در صورت عدم تمایل هامس به ماندن در تیم، قرارداد این بازیکن را دائمی کند و سپس با قیمتی بالاتر او را بفروشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد