وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یان فیته آرپ به زودی در تست های پزشکی بایرن مونیخ شرکت می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم و یکی از استعداد های درخشان فوتبال آلمان راهی بایرن مونیخ خواهد شد.  

همان گونه که قبلا نیز در طرفداری خواندید، یان فیته آرپ مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است. این مهاجم جوان با باواریایی ها به توافق رسیده است و دلیل طول کشیدن این انتقال راضی نشدن هامبورگ به مبلغ پیشنهادی بایرن مونیخ بوده است.

به گزارش بیلد، یان فیته آرپ یکی از بهترین استعداد های جدید فوتبال آلمان محسوب می شود. وی می خواهد به بایرن مونیخ بپیوندد و توافقات لازم را نیز با این تیم کرده است. بایرن مونیخ برای به خدمت گیری این بازیکن 2.5 میلیون یورو به هامبورگ پیشنهاد کرده است اما هامبورگ تقاضای مبلغ بیشتری (چیزی حدود 10 میلیون یورو) دارد.

از آن جایی که قرارداد این بازیکن با هامبورگ فقط تا یک سال دیگر اعتبار دارد حتی اگر هامبورگ هم راضی نشود، بایرن مونیخ می تواند فصل آینده به طور رایگان این بازیکن 18 ساله را به خدمت بگیرد. با این حال به نظر می رسد هامبورگ بالاخره راضی شده است. آرپ برای انجام تست های پزشکی راهی مونیخ شده است و به زودی در آزمایش های پزشکی شرکت خواهد کرد اما این بازیکن این فصل را در بایرن مونیخ توپ نخواهد زد و به طور قرضی در هامبورگ به فوتبالش ادامه خواهد داد. به احتمال فراوان او فقط برای یک سال قرض داده شود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد