وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: تصمیم رونالدو مبنی بر ترک رئال مادرید را درک می کنم؛ کاملا از کواچ حمایت می کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن معتقد است انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس همه را شگفت زده کرده است.  

به گزارش منابع خبری باشگاه بایرن مونیخ، آرین روبن که اواخر فصل قبل قراردادش را تمدید کرد حالا خودش را برای فصل جدید آماده می کند. او زیر نظر کواچ کار می کند و در تمرینات پیش فصل نیز به طور کامل شرکت کرده است.

او در کنفرانسی مطبوعاتی درباره تمرینات زیر نظر کواچ گفت:

“او اهمیت زیادی برای تمرینات آمادگی قائل است و بسیار خوب آن ها را اجرا می کند. جلسات تمرینی سخت تر و طولانی تر شده اند. این همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم. او یک مربی جوان است که فلسفه جدیدی با خود به تیم آورده است. آمدن او گام بزرگی برای حرفه اش محسوب می شود. کاملا از نیکو حمایت می کنیم. می خواهیم حداقل یک جام بیشتر نسبت به فصل قبل کسب کنیم. امیدوارم این فصل آمادگی خود را حفظ کنم و نقش مهمی را در تیم ایفا کنم. برای من بسیار مهم است که همه بازیکنانمان در تیم بمانند. کیفیت بالایی داریم و اگر همه آماده باشیم، شکست دادن ما بسیار سخت خواهد بود.
 

روبن درباره رناتو سانچز نیز صحبت کرد:

“رناتو یک استعداد عالی است و قبلا نیز این را ثابت کرده است. در حال حاضر شاید دوران سختی را پشت سر گذاشته باشد اما برای رهایی از همه این ها باید تلاش زیادی کند تا بتواند پیشرفت خود را ادامه دهد.
 

آرین روبن درباره هم تیمی سابقش که قرار است در فینال جام جهانی برابر فرانسه بازی کند نیز گفت:

“مانژوکیچ؟ ماریو بازیکن مرد باور نکردنی ای است. شاید نتوانم به حد کافی او را توصیف و ستایش کنم. او یک بازیکن جنگجوی است که همیشه می خواهید کسی مانندش در تیم داشته باشید. شاید از نظر تکنیکی او بهترین نباشد اما همیشه در نبرد های یک به یک حضور دارد و به راحتی می توانید به او اعتماد کنید.
 

روبن در پایان درباره انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس نیز گفت:

“کسی انتظار نداشت که او رئال مادرید را ترک کند اما من کاملا درکش می کنم. گاهی وقت ها شما احتیاج دارید که تصمیم متفاوتی بگیرید. حالا او چالش جدیدی را شروع کرده است. او همه چیز برده است و نیازی به اثبات چیزی ندارد. رونالدو بازیکن فوق العاده ای است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد