وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پدر هامس رودریگز: پسرم با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما رفتن رونالدو و آمدن لوپتگی، شرایط را عوض کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پدر خوانده هامس رودریگز دوست دارد تا پسرش به رئال مادرید بازگردد.  

هامس رودریگز، هافبک خلاق 26 ساله کلمبیایی که فصل گذشته به طور قرضی از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست، عملکرد خوبی در فوتبال آلمان داشت اما شایعاتی مطرح شده که شاید او مجددا به رئال مادرید بازگردد.

خوان کارلوس رسترپو، پدر خوانده هامس رودریگز که سرپرستی او را برعهده داشته است، در مصاحبه با کادناسر در خصوص آینده پسرش صحبت کرد:

“رئال مادرید در قلب هامس است و من دوست دارم تا او به این تیم بازگردد. در صورت تمایل رئال مادرید به بازگرداندن هامس رودریگز، او مشتاق خواهد بود تا به این تیم بازگردد. هامس اکنون آرام است و در بایرن مونیخ با او بسیار خوب رفتار کردند چرا که رودریگز توانست به صورت منظم در این تیم به میدان برود. هامس یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد و او مسئول است تا پایان قراردادش در این تیم بماند اما یک تصمیم لحظه آخری ممکن است شرایط را تغییر دهد. با رفتن رونالدو و آمدن لوپتگی شرایط تغییراتی داشته است. هامس می خواهد فوتبال جذابی بازی کند و بر این اساس پسرم می تواند در رئال مادرید بازی های بیشتری انجام دهد. رئال مادرید، مهم ترین تیم دنیاست.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
حرف حساب یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 09:59

اینم شده مثل بابای نیمار.. اخه پسر تو که تازه از رئال اومده بود راه نمیتونست بره حالا تو بایرن هاینکس انقدر بهش میدون داد رو فرمش اورده حالا دارن با موذی گری حرف از برگشت به رئال میزنن. همون بهتر بره. نه سرعت داره نه میتونه با حریفش درگیر بشه تو مصاف های نفر به نفر همیشه بازندست فیزیکش هم خیلی خیلی شکننده. الکی نبود که زیدان بازیش نمیداد. همین اقا اگر اون سوتی رو نمیداد بایرن فینال حذفی رو نمیباخت و هاینکس به اون شکل بد از بایرن جدا نیمشد.. ازخداتم باید باشه پسرت تو بایرنه
زیاده خواه ... هروقت پسرتو میبینم احساس میکنم دختره انگار از ارایشگاه دخترونه اومده بیرون.. والا با وجود گروتسکا همون بهتر ردش کنن بره اینو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد