وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارکا: بایرن مونیخ درب‌های مذاکره بر سر بازگشت هامس را به روی رئال مادرید نبسته است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارکا اصرار زیادی به ممکن بودن بازگشت هامس به رئال مادرید در این تابستان دارد. 

 

بایرن مونیخ مذاکره با رئال مادرید بر سر بازگشت هامس رودریگز به برنابئو را منتفی نمی‌داند.

به گزارش مارکا، هامس که چند روز پیش 27 ساله شد، فصل گذشته به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی کرد و درخشید. باواریایی‌ها کاملا از تعهدی که هامس به این تیم نشان داده و البته عملکرد فوق العاده‌اش، راضی هستند. حتی در مقطعی حاضر بودند بند خرید دائم او را یک سال زودتر از تابستان 2019 فعال کنند اما چنین چیزی ممکن نیست.

پیشتر گفته شد که هامس و رئال مادرید به همکاری دوباره علاقه مندند. ستاره کلمبیایی دوران خوبی زیر نظر زیدان نداشت و حالا با جدایی زیزو، به نظر موانع سابق از پیش رو برداشته شده است. حتی لوپتگی نیز اخیرا با هامس صحبت کرده تا از علاقه‌اش به بازگشت بپرسد. این را پدر هامس نیز تایید کرده است.

بایرن مونیخ باشگاهی است که بازیکنی را بر خلاف میلش در تیم نگه نمی‌دارد. از طرفی تعهد کامل هامس به این تیم و البته روابط خوب میان بایرن و رئال مادرید موجب شده تا درب‌های مذاکره بر سر بازگشت احتمالی هامس به برنابئو بسته نباشد. بایرن چنین چیزی را منتفی نمی‌داند. هامس تا سال 2021 با رئال مادرید قرارداد دارد اما تا تابستان سال بعد بازیکن بایرن مونیخ است و آنگاه هم این باواریایی‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند بند خرید او را فعال کند یا نه.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد