وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داوید آلابا: برای مانژوکیچ و کرواسی خوشحالم؛ از گواردیولا چیز های زیادی یاد گرفتم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان تیم ملی اتریش معتقد است سبک فوتبال گواردیولا برای همه دنیا جذاب و جدید بوده است.  

داوید آلابا به تمجید از مانژوکیچ پرداخته است.

به گزارش منابع خبری باشگاه بایرن مونیخ، در حالی که شایعاتی مبنی بر ترک بایرن مونیخ توسط مرد اتریشی باواریایی ها مطرح شده بود، داوید آلابا فصل آینده را نیز در بایرن مونیخ خواهد گذراند. او که به طور کامل در ترمینات پیش فصل تیمش شرکت کرده، در مصاحبه ای کوتاه با گل درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

آلابا در مورد حذف زود هنگام تیم ملی آلمان از جام جهانی و تاثیر آن بر بازیکنان آلمانی بایرن مونیخ گفت:

“فکر نمی کنم حذف زود هنگام در این رقابت ها روی عملکرد آن ها تاثیر بگذارد. چون شما نمی توانید سطح بازی در تیم ملی را با باشگاهی مقایسه کنید. برای اتفاقی برای آن ها افتاد، متاسفم اما باید با هم تلاش کنیم تا به اهدافمان در فصل جدید برسیم. ترکیب بسیار خوبی در اختیار داریم و بازیکنان آلمانی برای تیم نقش بسیار مهمی دارند.
 

او در مورد حضور مانژوکیچ، هم تیمی سابقش در فینال جام جهانی 2018 روسیه نیز گفت:

“داستان کرواسی در این تورنمت بسیار جالب بود. هیچ کسی انتظار حضور آن ها در فینال را نداشت اما آن ها حالا فینالیست هستند. ماریو مانژوکیچ شخصیت بسیار خوبی دارد. برای او و تیمش خوشحالم.
 

داوید آلابا در مورد گواردیولا، سرمربی سابقش نیز صحبت کرد:

“او کمک بسیار زیادی به من کرد. از کار کردن با پپ چیز های زیادی یاد گرفتم. یاد گرفتم که می توانم در زمین تحرک بیشتری داشته باشم. اگر گواردیولا بهترین مربی دنیا نباشد بدون شک یکی از بهترین ها است. او سبک جدیدی را رواج داد. نه فقط در تیم ما بلکه به تمام دنیا سبک جدیدی از فوتبال را ارائه کرد. زیر نظر او پیشرفت کردیم و چیز های زیادی درباره فوتبال و راه های بازی کردن یاد گرفتیم. وقتی که ما قهرمانی ای کسب می کردیم، سبک فوتبال فوق العاده ای داشتیم.
 

“عملکرد گواردیولا در منچسترسیتی؟ طریقه قهرمانی آن ها در انگلیس بسیار خوب بود. او کار عالی ای انجام داد. آن ها برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بسیار بدشانس بودند که حذف شدند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد