وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیم منتخب بهترین خرید های بوندسلیگا در فصل 19-2018

در این مطلب قصد داریم یه یازده بازیکن برتر خریداری شده توسط تیم های بوندسلیگا در پنجره نقل و انتقالاتی جاری بپردازیم.  

 

دروازه بان

لوکاس هرادسکی(اینتراخت به لورکوزن)

مدیران لورکوزن که به خوبی از جدایی برند لنو دروازه بان ثابت 7 سال اخیر خود آگاه بودند، به سرعت شروع به جست و جو برای دروازه بان کردند و دو هفته پس از پایان بوندسلیگا توانستند یکی از مطمئن ترین دروازه بان های بوندسلیگا، لوکاس هرادسکی درواره بان سابق اینتراخت فرانکقفورت را به بای آرنا بیاورند. این انتقال زمانی جالب تر می شود که پی میبریم باشگاه لورکوزن هیچ پولی را بابت جذب دروازه بان شماره یک فنلاند پرداخت نکرده است. با این حال جذب رایگان تنها دلیل حضور او در این لیست نیست. او حتی یک دقیقه از فصل گذشته را از دست نداد و به تیمش کمک کرد تا تیمش فصل را در رده هشتم به پایان برساند. همچنین برنده جام حذفی شوند. با خضور مجدد لورکوزن در رقابت های اروپایی می توانیم شاهد عملکرد وی در بالاترین سطح اروپا باشیم.

 
مدافعین

میشل وایزر(هرتا به لورکوزن)

رودی فولر، مدیر ورزشی بایر لوکوزن می تواند بار دیگر به خود بابت خرید بسیار سریع وایرز تبریک بگوید. در طول فصل گذشته بنجامین هنریش تنها دفاع راست تخصصی لورکوزن بود از این رو لارس بندر و تین یدوای بایستی به پست غیر تخصصی خود یعنی دفاع راست می رفتند تا در کنار هنریش برای تصاحب آن پست رقابت کنند. از این رو خرید وایزر امری منطقی به نظر می رسد. جوان 24 ساله 2 قهرمانی بوندسلیگا و یک DFB cup را از دوران حضورش در بایرن به دست آورده است. او همچنین زننده گل قهرمانی آلمان در یورو زیر 21 سال 2017 است. وی بازیکنی یسریع، خستگی ناپذیر و مشتاق پیشرفت است. پس از بت 2 پاس گل و یک گل در فصل 2017/18 او اکنون آماده گام بعدی در زندگی حرفه ای خود میباشد.

 
سلیف سانه(هانوفر به شالکه)

با وجود فرم فوق العاده نالدو در طول فصل گذشته، سن بالای وی این هشدار را به مدیران و سرمربی شالکه میداد که نمیتوان در بلند مدت روی نالدو حساب کرد و خرید مدافعی جدید امری معقول به نظر می رسد. شالکه بهترین گزینه را انتخاب کرد. سانه 27 ساله مدافعی تنومند بلند قد و گلزن است. او فصل گذشته در 225 نبرد هوایی پیروز بود، بیش از هر بازیکن دیگری در بوندسلیگا. او کمک شایانی به هانوفر برای ماندن در بوندسلیگا کرد. او در کنار وظایف دفاعی خود چهار گل زد و یک پاس گل داد.

 
عبدو دیالو(ماینتس به دورتموند)

پس از جدایی متس هوملس در تابستان 2016 و بازگشتش به بایرن مونیخ، به نظر می رسد دورتموند بالاخره جایگزینی بلندمدت برای او پیدا کرده است. عبدو دیالو کاپیتان سابق زیر 21 ساله های فرانسه در اولین فصل خضور خود در بوندسلیگا دوران موفقی را سپری کرد. او 27 بازی را از ابتدا آغاز کرد و نقشی مهم در نگه داشتن ماینتس در بوندسلیگا داشت. میشل زورک در مورد او میگوید: او بازیکنی مدرن است که در کار با توپ قوی است و دفاع وسط باهوشی است. او همچنین میتواند در کناره ها و هافبک دفاعی بازی کند. ترکیبی از استعداد و تطبیق پذیری او را برای ما به گزین های جذاب تبدیل کرد.

 
دیگو کونتنتو(بوردو به دوسلدورف)

فورتونا دوسلدورف بدون سر و صدای زیاد احتمالا یکی از بهترین خرید های تابستانی را بت کرد. کونتنتو دفاع چپ سابق بایرن که سابقه 49 بازی بوندسلیگایی و 11 بازی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد سال 2014 برای فرصت بازی بیشتر به بوردو پیوست. این مدافع 28 ساله اکنون با قراردادی دو ساله و رایگان به دوسلدورف پیوسته تا بار دیگر بازی در بوندسلیگا را تجربه کند. فانکل سرمربی دوسلدورف در مورد خرید جدید خود می گوید: او فول بکی عالی است، چه در دفاع چه در حمله. به واسطه تجربه اش به خوبی می داند چه چیزی در بوندسلیگا نیاز است و توانایی و شخصیت بالا او را به گزینه ای مناسب برای ما بدل کرده است.

 
هافبک دفاعی

توماس دلینی(برمن به دورتموند)

طی سال های اخیر همواره احساس میشد که دورتموند فاقد هافبکی قدرتمند و مستحکم است که بتواند هافبک های تکتینی و بازیساز تیم را رو به جلو هدایت کند. چنین مشکلی دیگر وجود نخواهد داشت. توماس دلینی که ژانویه 2017 کوپبهاگن را ترک کرد و وردربرمن پیوست و 18 ماه موفق را در بوندسلیگا سپری کرد اکنون آماده چالشی جدید است. او فصل گذشته در 432 پیروزی در چالش ها را ثبت کرد.(فقط کایوبی آمار بهتری داشـت) وظایف دفاعی او به برمن میانه جدولی کمک کرد تا چهارمین خط دفاع برتر لیگ را پایین تر بایرن شالکه و اشتوتگارت داشته باشد. او سه گل زد و چهار پاس گل هم برای هم تیمی هایش فراهم کرد. بعلاوه تجربه حضور در لیگ قهرمانان همراه با کوپنهاگن بدون شک فاوره و تیمش را یاری خواهد داد.

 

عمر ماسکارل(فرانکفورت به شالکه)

محصول آکادمی رئال مادرید سال 2016 برای تجربه حضور در سطح اول فوتبال اروپا رئال مادرید را به مقصد اینتراخت فرانکفورت ترک کرد و خیلی زود توانست آموخته هایش را در بوندسلیگا به نمایش بگذارد. تکنیک بالا، دقت در پاس و حفظ توپ ویژگی های بارز این هافبک دفاعی می باشد. به سبب مصدومیت او تنها 9 بازی در فصل 2017/18 انجام داد اما چنان کیفیتی داشت که شالکه را متقاعد بع خریدش کرد.

 
هافبک های تهاجمی

ماریوس ولف(فرانکفورت به دورتموند)

دیگر بازیکنی که تحت هدایت نیکو کواچ شکوفا شد ماریوس ولف بود. تا پیش از فصل 2017/18 او تنها سابقه حضور در 5 بازی بوندسلیگا را داشت و عموما در لیگ های محلی و لیگ 2 بوندسلیگا به کا گرفته میشد، طی فصل گذشته پیشرفتی ککم نظیر داشت و از ارکام مهم موفقیت فرانکفورت در فصل گذشته بود. سرعت و قدرت تصمیم گیری به دفعات خطوط دفاعی حریفان را آزار داد.او فصل را با پنج گل وهشت پاس گل به پایان رساند.

 
لئون گورتسکا(شالکه به بایرن)

بایرن مونیخ یکی از غنی ترین خطوط هافبک اروپا را داراست. با خضور رودریگز، تولیسو، مارتینز، رودی، ویدال ، تولیسو و سانچز اختمالا آخرین الویت مدیران بایرن برای تقویت تیم خود خط هافبک است. با این اوصاف واضح است که باواریایی ها پتانسیلی ویژه در لئون گورتسکا دیده اند که او را جذب کردند. وی بازیکنی پرتکاپو است که تکل های فوق العاده ای می زند. جوان 23 ساله چه در دفاع چه در حمله بازیکن موثری است. پس از درخشش وی در جام کنفدراسیون ها و روشن شدن این مسئله که او قرار نیست قرارداد خود را با شالکه تمدید کند، بایرن بلافاصله مذاکره برای جذب او را آغار کرد و گورتسکا را به آلیانز آرنا آورد

 
لئوناردو بیتنکورت(کلن به هوفنهایم)

پس از جدایی سرژ گنابری و مارک اوت از هوفنهایم، نماینده آلمان به لیگ قهرمانان نیاز به جذب چند عنصر هجومی را احساس میکرد. از هیمن رو آنها بیتنکورت 24 ساله از کلن خریداری کردند. مصدومیت های وی در سال های اخیر فرصت درخشش را از وی گرفت اما او اکنون فرصت دارد تا با هوفنهایم در آلمان و اروپا بار دیگر بدرخشد. فصل گذشته با توجه به مصدومیت های پیاپی تنها 17 بازی به بینتکورت رسید که ثمره آن پنج گل و دو پاس گل بود که نتوانست مانع از سقوط کلن شود.

 
مهاجم

مارک اوت(هوفنهایم به شالکه)

پس از آنکه مارک اوت جوان نتوانست به سطخ اول فوتبال آلمان برسد سال 2012 به هیرنفبن هلند رفت و سه سال بعد با قرارداد ی 2 تا3 میلیون یورویی به هوفنهایم پیوست. چپ پای سرعتی و شوتزن هوفنهایم گلزن اول تیم ناگلزمن بود. با 14 گل و هفت پاس گل موثر ترین بازیکن فصل هوفنهایم لقب گرفت. اکنون این ستاره 26 ساله قصد دارد روند پیشرفت خود را تحت هدایت تدسکو ادامه دهد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد