وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: تیموشوک را به دمیکلیس ترجیح میدهم

 

به نقل از بیلد، لوئیس ونگال در بازی بایرن مونیخ مقابل کلوژ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از مارتین دمیکلیس با وجود بحران مصدومیتی که در بایرن مونیخ وجود دارد، استفاده نکرد و آناتولی تیموشوک را به جای دمیکلیس به عنوان دفاع وسط در بازی قرار داد.

ادامه مطلب ...

امکان پیوستن اشتفان کیسلینگ به بایرن مونیخ

 

به نقل از سایت رسمی نقل و انتقالات بوندسلیگا، امکان دارد که تابستان سال آینده اشتفان کیسلینگ مهاجم باشگاه بایرلورکوزن به رختکن باواریاییها بپیوندد.

ادامه مطلب ...

ریبری از فردا تمرینات انفرادی‌اش را آغاز می‌کند

 

فرانک ریبری، بال بایرن مونیخ گفته آماده حضور در تمرینات است. او چند هفته‌ای را به دلیل مصدومیت از میادین دور بود. ملی‌پوش فرانسوی در جریان پیروزی دو بر یک بایرن مقابل هوفنهایم در 21 سپتامبر مصدوم شده بود.

ادامه مطلب ...

الیورکان پنجمین دروازه‌بان 25 سال اخیر دنیا

 

فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال، جیان لوئیجی بوفون دروازه بان ملی پوش باشگاه یوونتوس را به  عنوان برترین دروازه بان 25 سال اخیر دنیای فوتبال معرفی کرده است. همچنین الیورکان دروازه بان اسطوره‌ای تیم ملی فوتبال آلمان در جایگاه پنجم این رده بندی قرار گرفته است.

ادامه مطلب ...

آلمان در رده چهارم برترین تیمهای ملی فوتبال جهان

 

براساس آخرین رده‌ بندی تیم‌ های فوتبال جهان در ماه اکتبر تیم ملی اسپانیا با 1881 امتیاز همچنان بهترین تیم دنیا است و هلند با 1683 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. برزیل هم با یک پله صعود جای آلمان را در مکان سوم جدول بهترین تیم‌ های فوتبال دنیا گرفت.

ادامه مطلب ...

ماریو گومز: می خواستم در تابستان بایرن را ترک کنم

 

ماریو گومز مهاجم ملی پوش بایرن مونیخ، این هفته در فرم بسیار خوبی قرار داشت و توانست در دو بازی برای باواریاییها چهار گل برای تیمش به ثمر برساند. با این وجود او اعلام کرد که چیزی نمانده بود در بازار نقل و انتقالات تابستانی بایرن مونیخ را ترک کند.

ادامه مطلب ...

توماس مولر: از این که برنده شدیم، راضی هستیم

 

به نقل از کیکر، مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ در رابطه با بازی برابر کلوژ رومانی گفت در تمام زمان بازی برتر از حریف بودیم و بابت برد راضی هستیم.

ادامه مطلب ...

گومز: همه گل‌ها با زیرکی زده شد

 

به نقل از کیکر، ماریو گومز اظهار داشت به باور من همه گل‌ها با زیرکی زده شد. فوتبال هم همین است. هفته‌ها می‌گذرد و به هیچ نمی‌رسید. ولی به یکباره گل‌ها پشت سرهم می‌آیند.

ادامه مطلب ...

ونگال: خوش‌شانس بودیم که رومانیایی‌ها دو گل به خودی زدند

 

سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ گفت در شرایطی که به حق برنده شدیم شانس آوردیم حریف دو گل به خودی زد. 

ادامه مطلب ...