وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ گواردیولا: برابر آرسنال باید بازی درخشانی انجام بدهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی موفق تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر آرسنال، در صحبت هایی اشاره کرد که شاگردانش برای موفقیت باید به گل برسند.

ادامه مطلب ...

روبن: بازگشت به لندن احساس ویژه ای دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بال هلندی بایرن مونیخ از بازگشت به پایتخت انگلستان و یاداوری خاطرات خوبش هیجان زده است.

ادامه مطلب ...

جک ویلشر: برابر بایرن باید هشیار باشیم؛ تساوی بدون گل هم نتیجه خوبی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جک ویلشر ستاره خط میانی باشگاه آرسنال با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر بایرن مونیخ اذعان کرد که یارانش در آرسنال باید دروازه خود را بسته نگه دارند.

ادامه مطلب ...

هشدار کاپیتان لام به مونیخی ها: برای اوزیل یک ثانیه کافی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان با تجربه بایرن مونیخ بر این باور است که هم تیمی او در تیم ملی خطرناک ترین بازیکن لندن نشین ها خواهد بود.

ادامه مطلب ...

برایتنر: بایرن به شکل واضحی از آرسنال بهتر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره سابق تیم ملی آلمان اعتقاد دارد که بایرن مونیخ در حال حاضر نسبت به آرسنال، رقیب خود در دیدار امشب لیگ قهرمانان بسیار بهتر است و به احتمال فراوان به راحتی به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

افنبرگ: ضعف بایرن مونیخ در خط دفاعی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ملی پوش سابق ژرمن ها معتقد است آرسنال اگر می خواهد بایرن را شکست دهد باید روش های تهاجمی خود را تحکیم بخشد.

ادامه مطلب ...

اوزیل: در رویارویی با بایرن، هالک، سوپرمن و رمبو، طرف ما هستند!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مسوت اوزیل بعد از درخشش قابل توجه اولیه اش بعد از پیوستن به آرسنال، چند هفته ای است که انتظارات را نتوانسته برآورده کند، ولی به نظر می رسد رویارویی اش با تیمی از کشورش فرصت خوبی برای نشان دادن استعداد سرشار فوتبالی اش باشد.

ادامه مطلب ...

رافینیا: دعوت مجددم به تیم ملى برزیل را مدیون گواردیولا هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رافینیا در این فصل بازی های بسیار خوبی را در ترکیب بایرن مونیخ از خود به نمایش گذاشته است و بار دیگر بعد از 6 سال به تیم ملی برزیل دعوت شده است.

ادامه مطلب ...

فرانک ریبری در حال آماده سازی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، درحالی که بایرن برای دیدار با آرسنال راهی لندن شده است، فرانک ریبری ستاره ی باواریایی ها در مونیخ زیر نظر توماس ویلهلم مربی توان بخشی بایرن در حال آماده سازی خود پس از یک و نیم هفته که از عمل جراحی ای که روی باسن خود داشت، است.

ادامه مطلب ...

آیا خستگی عامل شکست آرسنال مقابل بایرن مونیخ خواهد بود؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرسنال برای پذیرایی از بایرن آماده می شود، اما چیزی که هواداران توپچی ها و آرسن ونگر را نگران می کند خستگی بیشتر بازیکنان آرسنال در مقایسه با بایرن است.

ادامه مطلب ...