وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حضور نویر درون دروازه ی بایرن با دستکش چهار انگشتی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر در تمرینات روز پنج شنبه با مصدومیت مواجه شد و تمرین را ترک کرد. انگشت نویر دچار کبودی شد و او برای آنکه بتواند در دیدار جمعه شب مقابل وولفسبورگ به میدان رود از دستکش های ویژه ای استفاده کرد.

ادامه مطلب ...

توماس مولر: می خواهم تا پایان دوران حرفه ای ام در بایرن بمانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توماس مولر، هافبک بابرن مونیخ، که تا سال 2017 با این باشگاه قرارداد دارد، اعلام کرد که دوست دارد تا پایان دوران حرفه ای اش در آلیانس آرنا بماند.

ادامه مطلب ...

یوپ هاینکس گزینه ی سرمربیگری در شالکه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ گمانه زنی ها پیرامون ادامه فعالیت ینس کلر سرمربی شالکه ادامه دارد و به نظر خوشبینانه پایان این فصل را باید زمان پایان همکاری دو طرف دانست. بنا به ادعای بیلد هورست هلدت رئیس باشگاه شالکه یوپ هاینکس را برای مربیگری این باشگاه در فصل آتی مد نظر دارد.

ادامه مطلب ...

لو: شواین اشتایگر اهمیت زیادی برای تیم ملی آلمان دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، از باشتین شواین اشتایگر، ستاره خط میانی بایرن، در مقابل انتقادات اخیر دفاع کرد.

ادامه مطلب ...

ورمالن: باید روی دیدار مقابل بایرن تمرکز کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ درحالی که انتظار می رفت توپچی ها به راحتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یابند با شکست 1-0 مقابل بلکبرن در ورزشگاه امارات از این جام حذف شدند. ورمالن باوجود ناامیدی از این شکست می گوید تیم باید روحیه خود را در آستانه دیدار سه شنبه شب مقابل بایرن حفظ کند.

ادامه مطلب ...

تیم ملی فوتبال آلمان با پاراگوئه بازی دوستانه برگزار می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم ملی فوتبال آلمان در چارچوب آمادگی برای رویارویی با تیم های ملی آمریکای لاتین در جام جهانی 2014 برزیل، ماه اوت با تیم ملی پاراگوئه بازی دوستانه برگزار می کند.

ادامه مطلب ...

پودولسکی: دوستان خوبی در بایرن دارم اما الان فقط آرسنال!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لوکاس پودولسکی، مهاجم آرسنال، امیدوار است که تیمش بتواند به فینال چمپیونزلیگ راه پیدا کند تا در ومبلی به میدان برود اما می داند که ابتدا باید از سد حریف سرسختی مانند بایرن عبور کنند.

ادامه مطلب ...

فن بویتن: آرسنال یکی از قوی ترین تیم های اروپاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دانیل فن بویتن، مدافع بایرن مونیخ، به هم تیمی هایش هشدار داد که آرسنال یکی از بهترین تیم های اروپاست.

ادامه مطلب ...

لام: بایرن به دنبال برد مقابل آرسنال است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ در صحبت هایی به آرسنال ها هشدار داده که تیمش در بازی سه شنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات، به تساوی رضایت نمی دهد.

ادامه مطلب ...

مولر: می خواهیم در زودترین زمان ممکن قهرمان اروپا شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توماس مولر، فوروارد جوان باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که بی صبرانه در انتظار قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپاست و اعلام کرد که ناکامی تیمش در فینال فصل گذشته این رقابت ها، انگیزه و حس انتقامی در آنها ایجاد نکرده است.

ادامه مطلب ...