وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پدر اوزیل: در توئیتر به مسوت توهین نژاد پرستانه شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬یکی از کاربران توئیتر مطلبی حاوی توهین نژادپرستانه علیه اوزیل منتشر کرد و مصطفی اوزیل از اینکه علیه پسرش و سایر بازیکنان دو ملیتی چنین اقداماتی انجام می شود، ناراحت است

ادامه مطلب ...

فدراسیون فوتبال آلمان باز هم جریمه شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پیش از این آلمانی ها به دلیل رفتار تماشاگران شان در دیدار با پرتغال، 10 هزار یورو جریمه شده بودند

ادامه مطلب ...

توماس مولر: سیاست روی دیدار ما مقابل یونان تاثیری ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬دو تیم در حالی جمعه شب در گدانسک مقابل هم قرار خواهند گرفت که بحران سیاسی دو کشور بر سر ادامه حضور یونان در جمع کشورهای حوزه یورو در روزهای اخیر شدت گرفته است

ادامه مطلب ...

گلزنان بوندس لیگا گلزنان برتر دور گروهی یورو 2012

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ماریو ماندژوکیچ از تیم ملی کرواسی و ماریو گومز از تیم ملی آلمان که به ترتیب در باشگاههای ولفسبورگ و بایرن حضور دارند

ادامه مطلب ...

بایرن مونیخ 9 – 11 رئال مادرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ ، 9 بازیکن خود را در مرحلۀ یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا می بیند. تیم رئال مادرید با داشتن 11 نماینده در این مرحله ، بالاتر از سایر باشگا های اروپایی قرار دارد.

ادامه مطلب ...

قرارداد دیگو کونتنتو تمدید شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیگو کونتنتو ، مدافع جوان تیم بایرن مونیخ قرارداد خود را با این تیم باواریایی تا سال 2016 تمدید کرد.

ادامه مطلب ...

تعداد بازدیدهای وبلاگ از مرز یک میلیون گذشت

 

با تشکر از تمامی دوستان و هوادارانی که ما را در این دو سال همراهی کردند به اطلاع میرساند آمار تعداد بازدیدهای وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ از مرز یک میلیون بازدید گذشت.

لو: یونان برای ما یک حریف فوق العاده محسوب میشود

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اظهار داشت که رویارویی با یونان در مرحله یک چهارم پایانی یورو 2012 دیدار بسیار مشکلی برای ژرمن ها خواهد بود.

ادامه مطلب ...

پلاتینی: دوست دارم آلمان و اسپانیا فینالیست شوند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رئیس اتحادیه فوتبال اروپا امیدوار است آلمان و اسپانیا به دیدار نهایی یورو ۲۰۱۲ راه یابند.

ادامه مطلب ...

اوتوریهاگل: آلمان نباید یونان را دست کم بگیرد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اتوریهاگل سرمربی پیشین تیم ملی یونان که این تیم را قهرمان یورو ۲۰۰۴ کرده است روز دوشنبه به آلمان هشدار داد تیم یونان را دست کم نگیرد.

ادامه مطلب ...