وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان - غنا؛ ژرمنها به دنبال صعود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلمان و غنا در حالی برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد که شاگردان لوو به فکر قطعی کردن صعود خود در این دیدار هستند.

ادامه مطلب ...

مرته ساکر امروز صد تایی می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پر مرته ساکر مدافع با تجربه تیم ملی فوتبال آلمان که به احتمال فراوان امروز در مقابل غنا به میدان خواهد رفت با انجام این مسابقه به باشگاه صدتایی ها خواهد پیوست.

ادامه مطلب ...

آخرین صحبت ها پیش از مصاف با غنا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از شروعی خیره کننده برابر پرتغال،تیم ملی آلمان باید با غنایی دیدار کند که در بازی اولش برابر ایالات متحده شکست خورد.

ادامه مطلب ...

بازگشت بواتنگ به دفاع وسط در برابر غنا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از مصدومیت متس هوملس در دیدار برابر پرتغال، جروم بواتنگ دفاع بایرن، در دیداری که به احتمال فراوان فرصت رویارویی با بردارش کوین پرینس را خواهد یافت، در بازی برابر غنا، از دفاع راست به دفاع میانی باز خواهد گشت.

ادامه مطلب ...

استراتژى پیروزى یوگى لوو در مقابل غنا چیست؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیش از دیدار دوم آلمان در جام جهانى ذهن یوگى لوو سرمربی تیم فوتبال آلمان درگیر سیستم و ترکیب این برای رویارویی با غنا شده است، آیا او می بایست ترکیب تیم پیروز در بازی اول را حفظ نماید؟ چه سناریوهایی برای او می تواند مطرح باشد.

ادامه مطلب ...

فتل: مرتساکر مانند یک برج مستحکم است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سباستین فتل قهرمان چندین دوره فرمول یک جهان، که علاقه زیادی نیز به ورزش فوتبال و به ویژه مانشافت دارد، در مورد تیم ملی آلمان در جام جهانی به اظهارنظر پرداخت.

ادامه مطلب ...

لوو: یک پیروزی برای صعود کافی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو به شاگردانش هشدار داد که در خواب پیروزی برابر پرتغال نباشند چرا که یک پیروزی نمی تواند هیچ تیمی را راهی دور بعد کند.

ادامه مطلب ...

تمایل وولفسبورگ برای جذب ماندزوکیچ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تلاش های باشگاه وولفسبورگ برای پیدا کردن مهاجمی مطرح وارد فاز جدیدی شده است.

ادامه مطلب ...

ریبری: نیازی به جراحی ندارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری ستاره تیم ملی فرانسه و بایرن مونیخ اخبار منتشر شده درباره نیاز او به جراحی را تکذیب کرد.

ادامه مطلب ...

بایرن مونیخ: کروس به قراردادش با ما احترام بگذارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قرارداد تونی کروس هافبک بازیساز بایرن مونیخ با این تیم سال آینده به پایان می رسد و این بازیکن جوان هنوز با باواریایی ها برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است.

ادامه مطلب ...