وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عزیمت گواردیولا با جت شخصی برای آشتی با ویلانووا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مطابق یکسری گزارش‌ها سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با سرمربی فصل گذشته بارسلونا آشتی کرده است.

ادامه مطلب ...

چرا هاینکس رفت و چرا گواردیولا آمد؟ مقایسه بایرن یوپ و بایرن پپ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ وقتی 4 غول فوتبال آلمان، فرانتس بکن باوئر، کارل هاینس رومنیگه، اولی هوینس و ماتیاس سامر یک تصمیم فوتبالی می گیرند، آیا باید شکی هم به  آن تصمیم داشت؟! این 4 نفر تصمیمی گرفتند که تا کنون کسی علت اصلی آنرا نفهمیده و احتمالا حالا حالا هم کسی نخواهد فهمید.

ادامه مطلب ...

بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - ویکتوریا پلژن

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - ویکتوریا پلژن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 22:15

پپ؛ دیکتاتور جدید بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پپ گواردیولا سرمربی جدید بایرن مونیخ کم کم چهره دیگر خود را به بازیکنانش نشان می دهد. بسیاری در این تیم به وی لقب «پپتاتور» داده اند.

ادامه مطلب ...

حمله اشتفان افنبرگ به سرمربی بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بازیکن پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد پپ گواردیولا مبنی بر ممانعت از زدن پنالتی آرین روبن انتقاد کرد.

ادامه مطلب ...

برایتنر: بایرن جایی برای احساس شخصی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در دیدار اواخر هفته ی بایرن مونیخ مقابل ماینتس بحث های حواشی بسیاری را رقم زد. پنالتی دقایق انتهایی بازی و تصمیم گواردیولا که مانع از پنالتی زدن روبن شد تا او توپ را با عصبانیت به زمین بکوبد و توپ را به مولر واگذار کند.

ادامه مطلب ...

مارتینز: درخشش لام مرا شگفت زده کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ خاوی مارتینز ستاره اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ پس از هفت هفته غیبت روز یکشنبه در تمرینات بایرن شرکت کرد. در غیاب مارتینز در خط هافبک بایرن، گواردیولا از فیلیپ لام در پست شش استفاده کرد.

ادامه مطلب ...

ماریو گوتزه و توماس مولر در تیم منتخب هفته نهم بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ نشریه معتبر کیکر تیم منتخب هفته نهم بوندسلیگا را اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

گوتزه: گواردیولا کیفیتی باورنکردنی دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گوتزه، ستاره جوان بایرن مونیخ، با ستایش از پپ گواردیولا، اعلام کرد که این تیم زیر نظر این مربی اسپانیایی، قوی تر از قبل خواهد شد.

ادامه مطلب ...

نظر مارکوس مرک داور مشهور آلمانی در خصوص گل اشتفان کیسلینگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ گل مردود و نتیجه بازی لورکوزن و هوفنهایم، همچنان جنجالی ترین خبر مطبوعات آلمان است. دکتر مارکوس مرک مشهورترین داور سال های اخیر فوتبال آلمان نیز در این مورد به اظهار نظر پرداخته است.

ادامه مطلب ...