وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چگونه شواین اشتایگر و ژابى آلونسو بازى بایرن مونیخ را خراب کردند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یکصدمین حضور ژابى آلونسو در لیگ قهرمانان بسیار ضعبف بود، شواین اشتایگر نیز نتوانست عملکرد خوبى از خود نشان دهد. حال پپ گواردیولا مى بایست تغییراتى در خصوص چیدمان مورد نظر خود در میانه میدان، در نظر گیرد.

ادامه مطلب ...

سامر: عملکردمان باید بهتر از این شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی بایرن مونیخ با توجه به عملکرد نه چندان درخشان باواریایی ها خواهان بهبود روند نمایشی تیمش شد.

ادامه مطلب ...

هفته بیست و یکم بوندسلیگا، جذاب و مسحور کننده

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هفته بیست و یکم از رقابت هاى بوندسلیگا بار دیگر جنبه هاى مسحور کننده و جذابی که در فوتبال نهفته است را آشکار نمود، هیجان و جذابیتى که در هیچ رشته ورزشى دیگرى قابل تولید نیست.

ادامه مطلب ...

پس از فیلیپ لام تیاگو نیز دویدن را آغاز کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیاگو آلکانترا هافبک اسپانیایی بایرن دوران نقاهت پس از عمل چراحی را در اسپانیا پشت سر گذارده و با حضور در مونیخ تمرینات آماده سازی را آغاز کرد.

ادامه مطلب ...

معماى پیچیده بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مونیخى ها هرگز چنین شروعى را در مرحله حذفى لیگ قهرمانان تصور نمى کردند. از بازى روان مقابل هامبورگ هیچ اثرى در باز مقابل شاختار دونتسک نبود و به جاى آن عدم آرامش در تیم به چشم مى خورد و در پایان شاگردان پپ گواردیولا در بازى رفت به نتیجه خطرناک 0:0 رضایت دادند.

ادامه مطلب ...

توهین رادیو مارکا به فوتبال باشگاهی آلمان: کارلتو ژرمن کش بار دیگر به آلمان میرود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رادیو مارکا وسردبیر آن در استانه بازی دو تیم رئال مادرید و شالکه ضمن یک کری خواندن شدید برای رقابتهای لیگ قهرمانان بار دیگر حملات رسانه ای خود را متوجه فوتبال آلمان وبه خصوص باشگاه بایرن مونیخ قدرتمندترین باشگاه این کشور نمود.جالب اینجاست این رادیو حملات و توهین های خود را در لفافه حمایت ازانچلوتی و عملکرد وی قرار داده است.

ادامه مطلب ...

بازگشت تیاگو آلکانتارا به مونیخ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیاگو آلکانتارا برای ادامه دوران بهبودی اش به مونیخ بازگشت.

ادامه مطلب ...

تقبل هزینه درمان کودکان آسیب‌دیده جنگ اوکراین توسط بایرن مونیخ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه اعلام کرد باشگاه فوتبال بایرن مونیخ هزینه درمان برخی کودکانی که در جنگ داخلی اوکراین آسیب دیدند، را متقبل می‌شود.

ادامه مطلب ...

دتمار هامان: بایرن با حضور روبن یک تیم "یک نفره" است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دتمار هامان از وابستگی بیش از حد بایرن نسبت به روبن انتقاد کرد و بازی ندادن به لواندوفسکی را اشتباه دانست.

ادامه مطلب ...