وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

درگیری بین هواداران بایرن و شالکه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیش از شروع بازی بایرن شالکه تعدادی از تماشاگران فضا را به اغتشاش کشاندند.   

ادامه مطلب ...

شالکه 1 - 3 بایرن مونیخ؛ تداوم قدرتنمایی شاگردان پپ در گلزنکرشن

sch-fcb1.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با برگزاری هفته سیزدهم هیجان بوندسلیگا بار دیگر به منازل بازگشت و  تیم فوتبال بایرن مونیخ با نتیجه 3 - 1 بر میزبان خود شالکه 04 غلبه کرد تا پس از وقفه ای طولانی سرخ پوشان آمادگی خود را به رخ سایر رقبا بکشند. 

ادامه مطلب ...

شالکه - بایرن مونیخ؛ مردان باواریا به دنبال تداوم شکست ناپذیری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم شالکه و بایرن مونیخ در چارچوب سیزدهمین هفته رقابت های بوندسلیگا به مصاف هم می روند.  ادامه مطلب ...

شالکه - بایرن مونیخ؛ آمار و حقایق

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن وشالکه تا کنون چند بار با هم مصاف داده اند؟ آمار و ارقام در مورد این دیدار چه می گویند؟ قاضی دیدار فردا شب بایرن و شالکه کیست؟ 

ادامه مطلب ...

گواردیولا: بازی سختی مقابل شالکه در پیش داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ پیش از بازی روز شنبه مقابل شالکه در مورد موضوعات مختلف به صحبت پرداخت. 
ادامه مطلب ...

2021، سال جادویى بایرن مونیخ!

توماس مولر و ژروم بوآتینگ قراردادهاى خود را با دستمزدهایى بالاتر با بایرن مونیخ پیش از موعد تمدید خواهند نمود، تصمیمى که سران مونیخى به خاطر نگرانى از دست دادن آنها به تیم هاى متمول انگلیسى اتخاذ نموده اند. 

ادامه مطلب ...

لام: هیچ نگرانی از پول باشگاههای انگلستان ندارم؛ بوندسلیگا مزیتهای بسیار دیگری دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان بایرن مونیخ با وجود قدرت مالی زیاد باشگاه های انگلیسی نسبت به بوندس لیگا، نگران وضعیت باشگاه های آلمانی و جذب شدن ستاره ها به جزیره نیست. 

ادامه مطلب ...

هربازی تیاگو چقدر برای بایرن آب خورده است؟

thiago44.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از بین بازیکنانی که باشگاه برای گواردیولا خریده است، تنها یکی با درخواست شخص سرمربی بوده است. 

ادامه مطلب ...

نگاهی به 10 خرید با ارزش بایرن در دهه ی اخیر

bayernmunichgv-cropped_16jb27b6bj0ej1aj5q1y6mz1qy.jpg

بایرن نسبت به ده سال گذشته فرق زیادی چه در طراز مالی و چه در جذب بازیکنان بزرگ کرده است.از زمانیکه ماسیمو اودو و الکساندر بومجان خریدهای بزرگی برای بایرن به حساب می امدند،زمان زیادی نمی گذرد.اما اکنون این طور بازیکنان دیگر جایی در لیست خرید باشگاه ندارند. 

ادامه مطلب ...