وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: بایرن استحقاق بیشتری برای قهرمانی دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ستاره فرانسوی بایرن شانس تیمش برای قهرمانی در چمپیونزلیگ را بیشتر از دورتموند می داند.

ادامه مطلب ...

درباره یوپ هاینکس؛ یک لامپ کنار زمین

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هاینکس دو دیدار دیگر فرصت دارد تا ناکامی های همه این سال ها را جبران کند. دو دیدار باقی مانده مقابل دورتموند و اشتوتگارت او را وارد "معبد خدایان" خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

بواتنگ: بایرن در شرایط بسیار خوبی قرار دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ جروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل دورتموند در فینال چمپیونزلیگ، اعلام کرد که باواریایی ها می دانند چطور مقابل شاگردان کلوپ به پیروزی برسند.

ادامه مطلب ...

چلسی به دنبال ماریو گومز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،باشگاه لیگ برتری چلسی برای جذب رضایت ماریو گومز ستاره ناراضی باواریایی ها در تلاش است و به نظر می رسد در این زمینه پیشرفت هایی نیز داشته است.

ادامه مطلب ...

گزارشی از تمرینات روز گذشته بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تمرینات بایرن حادثه آفرین بود لوئیس گوستاوو هافبک تدافعی باشگاه بایرن مونیخ در دوئلی که با دنیل فن بویتن داشت از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد.
ادامه مطلب ...

بلان: بایرن مثل غلطک از روی همه رد می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لورن بلان، بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی فرانسه معتقد است که بایرن مونیخ نسبت به رقیب خود، بوروسیا دورتموند، برای بازی در فینال لیگ قهرمانان برتری دارد.

ادامه مطلب ...

کلوپ: بایرن مونیخ با من وارد مذاکره شده بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ روزنامه سان مصاحبه ویژه‌ای را با یورگن کلوپ انجام داده است، کسی که سال گذشته گزینه جانشینی "روبرتو دی ماتئو" در تیم فوتبال چلسی بود اما قرارداد خود را با دورتموند تمدید کرد. او در خصوص فلسفه، سبک، روابطش با بازیکنانش و خیلی چیزهای دیگر صحبت کرده است.

ادامه مطلب ...

استفاده رسانه‌های آلمان ازبازی بایرن و دورتموندبرای افزایش مخاطب

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رسانه‌های ژرمن‌ها از بازی نمایندگان کشورشان در ایستگاه پایانی قهرمانی فوتبال قاره سبز به عنوان یک فرصت خوب برای افزایش مخاطبین خویش استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب ...

ریبری: چشم به راه سبک گوآردیولا هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،هافبک فرانسوی بایرن‌مونیخ از شرایط خوب خود در این تیم گفت و عنوان کرد، بی‌صبرانه چشم به راه سبک جدید گوآردیولا است.
ادامه مطلب ...

آلابا بهترین لژیونر اتریش در بوندس‌‌لیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ درایران،هواداران فوتبال اتریش معتقدند بهترین لژیونر این کشور در تمام ادوار رقابت‌های باشگاهی آلمان‌«بوندس‌‌لیگا» بازیکن بایرن مونیخ بوده است.

ادامه مطلب ...