وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - رجا کازابلانکا؛ باواراییها و شکار آخرین جام سال در مراکش

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ غول آلمانی امشب در فینال جام باشگاه های جهان به دیدار رجا کازابلانکای مراکشی می رود، دیداری که در ورزشگاه مراکش برگزار می شود.

ادامه مطلب ...

گواردیولا: برای رجا احترام زیادی قائل هستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه برگزاری فینال جام باشگاه های جهان در مراکش، پپ گواردیولا به تمجید از حریف آفریقایی خود پرداخته است.

ادامه مطلب ...

ماتیاس سامر: شواین اشتایگر برای بایرن مونیخ غیرقابل چشم پوشی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی بایرن مونیخ بعد از مصدومیت شواینی، او را همچنان از فرماندهان اصلی این تیم در زمین می داند.

ادامه مطلب ...

موفقیت تاریخی دیگر برای داوید آلابا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داوید آلابا برای سومین سال متوالی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال اتریش انتخاب شد.

ادامه مطلب ...

مدیران بایرن باید مراقب وضعیت روحی ریبری باشند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برند شوستر معتقد است فرانک ریبری به خاطر احساسی بودن ممکن است در صورت انتخاب نشدن مرد سال فوتبال جهان دجار افت روحی شدیدی گردد و به همین خاطر مدیران باشگاه بایرن باید دقیقا وضعیت روحی این بازیکن را زیر نظر داشته باشند. وی همچنین مدعی شد کریستیانو رونالدو شایستگی بیشتری برای کسب این عنوان دارد.

ادامه مطلب ...

کروس: هرگز به توانایی هایم در بایرن شک نداشته ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک خلاق بایرن مونیخ می گوید اضافه شدن ماریو گوتزه و تیاگو در تابستان به این تیم هرگز باعث نشده است که او جایگاهش در تیم را در خطر ببیند.

ادامه مطلب ...

ونگر: مقابل بایرن چیزی برای از دست دادن نداریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرسن ونگر، مربی آرسنال بر این باور است که تیمش مقابل بایرن چیزی از دست نخواهد داد.

ادامه مطلب ...

کامرون حریف تدارکاتی آلمان شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان در راه آماده سازی خود برای حضور در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل روز نخست ماه ژوئن در دیداری تدارکاتی میزبان شیرهای رام نشدنی خواهد بود.

ادامه مطلب ...

توز: توپ طلا حق ریبری است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلوس توز، مهاجم یوونتوس، معتقد است توپ طلای امسال باید به فرانک ریبری، ستاره بایرن برسد و او را بیش از رونالدو و مسی، شایسته این جایزه دانست.

ادامه مطلب ...

هیتسفلد: بایرن و دورتموند اسپانیا را به زیر خواهند کشید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم میلی سوئیس معتقد است که تیم های سابق او در آینده ای نزدیک رئال مادرید و بارسلونا را به عنوان بهترین تیم های دنیا پشت سر خواهند گذاشت.

ادامه مطلب ...