وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری می تواند تصور کند که در بایرن بازنشسته شود


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شروع درخشان فرانک ریبری در فصل جدید ، نوید یک فصل خوب و رویایی را برای او و بایرن به همراه دارد. در حال حاضر این ستارۀ فرانسوی در مورد پایان دوران بازیگریش در بایرن صحبت می کند.

ادامه مطلب ...

گومز و روبن به تمرینات بایرن مونیخ بازگشتند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم بایرن مونیخ تمرینات آماده سازی خود برای هفته جدید را با حضور دو بازیکن کلیدی خود، آرین روبن و ماریو گومز آغاز کرده است.

ادامه مطلب ...

رئوس: علاقۀ بایرن برای من افتخار است


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اینگونه به نظر می رسد که باشگاه بایرن مونیخ گوشه چشمی به مارکو رئوس ، بازیکن تیم مونشن گلادباخ دارد. این امر باعث شده است که این بازیکن از این موضوع خشنود باشد.

ادامه مطلب ...

رومنیگه: دورتموند تنها جایی نیست که گوتزه در آینده آنجا باشد

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رومنیگه میگوید سه رقیب جدی برای به خدمت گرفتن گوتزه وجود دارد و تیم دورتموند تنها جایی نیست که گوتزه در آینده آنجا باشد.
ادامه مطلب ...

یواخیم لو: هر بازیکنی خوب بازی کند، به تیم ملی آلمان دعوت می شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان اعلام کرد احتمالا کریستین لل، ستاره هرتابرلین، برای دیدارهای بعدی ژرمنها در مقدماتی یورو 2012 به این تیم دعوت خواهد شد.

ادامه مطلب ...

هیتسفلد: عملکرد بایرن در نقل و انتقالات خوب بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باواریاییها، هشت بازی اخیر خود را بدون باخت پشت سر گذاشتند و همچنین مانوئل نویر، دروازه بان این باشگاه بدون دریافت گل در هشت بازی اخیر، در صدر بهترین دروازه بانان بوندسلیگا قرار دارد.

ادامه مطلب ...

در آخرین رده بندی فیفا، آلمان در جایگاه سوم قرار گرفت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در تازه‌ترین فهرست رده‌بندی بهترین تیم‌های فوتبال جهان، تیم ملی فوتبال آلمان با کسب 1290 امتیاز در ماه گذشته میلادی در رده سوم قرار گرفت.

ادامه مطلب ...

بازگشت فن بویتن به تمرینات باواریایی ها

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دانیل فن بویتن مدافع تنومند بایرن بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت آشیل پای خود به تمرینات این تیم بازگشته و میتواند در دیدار این هفته مقابل بایرلورکوزن به میدان برود.

ادامه مطلب ...

بایرن : قرارداد گومز را تمدید میکند گوتزه را هم میخرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ با توجه به پیشنهادات مختلف تیمهای اروپایی برای جذب گومز ٬ مسئولان بایرن قصد دارند قرارداد او را تمدید کنند همچنین آنها قصد دارند ماریو گوتزه ستاره دورتموند را هم در ژانویه به خدمت بگیرند

ادامه مطلب ...

پنج دلیل برای شروع قدرتمندانه بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باواریایی ها پس از پشت سر گذاشتن فصلی ناموفق، شروعی جدید را آغاز کردند. آنها در ابتدای فصل و در اولین دیدار خانگی مقابل گلادباخ شکست خوردند تا هواداران کمی ناامیدانه فصل را دنبال کنند. اما پیروزی های پیاپی بایرن و رکورد خوب آنها در بسته نگاه داشتن دروازه منجر شد تا بایرن پس از 476 روز انتظار به صدر جدول بوندسلیگا باز گردد.

ادامه مطلب ...