وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلودیو پیزارو: تیم و مربی بزرگی داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کلودیو پیزارو از بازیکنان غیرآلمانی است که تا به حال افتخارات زیادی را برای خود و تیم‏ هایش کسب کرده است.

ادامه مطلب ...

آغاز سال 1393 و عید باستانی نوروز مبارک...

آغاز سال 1393 و عید باستانی نوروز بر همه هموطنان عزیزم٬ به خصوص هواداران بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان مبارک. امیدوارم امسال٬ سالی خوب و خوش و سرشار از شادی و موفقیت برای خودتون و خانواده های محترمتون باشه و همچنین شاهد قهرمانی های بایرن مونیخ در هر سه جام حذفی٬ بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 باشیم.

نظرسنجی: حریف بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به نظر شما از بین تیم های بروسیا دورتموند، چلسی، رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید مناسب ترین حریف برای بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کدام تیم است؟

مدیر برنامه های شقیری: اینتر، یونایتد و لیورپول شقیری را می خواهند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر برنامه های ژردان شقیری تایید کرد که اینتر، منچستر یونایتد و لیورپول به موکل اش علاقه مندند.

ادامه مطلب ...

ابراز همدردی اوتمار هیتسفلد با هوینس و خانواده اش

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اوتمار هیتسفلد که درفصل 2001 به همراه بایرن موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شد به تمجید از دستاوردهای هوینس پرداخته و از زندانی شدن وی ابراز ناراحتی کرد.

ادامه مطلب ...

بالاک به حمایت از تونی کروس پرداخت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس مد نظر سران منچستریونایتد قرار دارد و میشائیل بالاک، هافبک سابق چلسی و بایرن مونیخ معتقد است او حق دارد گزینه های پیش رو را بررسی کند.

ادامه مطلب ...

فن خال: بایرن مونیخ باز هم سه گانه را فتح خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی هلند معتقد است که غول های مونیخی در پایان فصل قادر به دفاع از عناوین سه گانه قهرمانی خود خواهند بود و خود را هم در موفقیت های پی در پی این تیم سهیم می داند.

ادامه مطلب ...

سامر: تیم های دیگر به بایرن و موفقیت هایش حسودی می کنند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برنده توپ طلا در سال 96 از انتقاد هایی که از بایرن مونیخ و سیاست های آن ها می شود به شدت بر افروخته است.

ادامه مطلب ...

علاقه مندی بایرن مونیخ به جذب خوان کوادرادو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رسانه های ایتالیایی در گزارشی از علاقه باشگاه بایرن مونیخ به خوان کوادرادو ستاره این روزهای تیم فوتبال فیورنتینا خبر دادند.

ادامه مطلب ...

گواردیولا: همسرم بیش از روبن برایم دردسر ایجاد می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی جوان بایرن مونیخ از انتقاد های همسرش به تاکتیک های اجرایی او در میدان می گوید.

ادامه مطلب ...