وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: به داوید گفتم بایرن باشگاه بزرگی است و طرفداران او را دوست دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بدون شک وینگر با تجربه بایرن مونیخ نقش موثری در تمدید قرارداد آلابا با بایرن داشت.    ادامه مطلب ...

جوک سال!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی یک باشگاه فرانسوی مهاجم تیمش را همتراز با لواندوفسکی می داند.   

ادامه مطلب ...

آغاز سال 1395 و عید باستانی نوروز مبارک...

آغاز سال 1395 و عید باستانی نوروز بر همه هموطنان عزیز، به خصوص هواداران بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان مبارک. امید است امسال٬ سالی خوب و خوش و سرشار از شادی و موفقیت برای خود و خانواده های محترمتان باشد. همچنین شاهد قهرمانی بایرن مونیخ در هر سه جام حذفی٬ بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی تیم ملی آلمان در جام ملتهای اروپا باشیم.

قرعه های اروپایی: به توطئه اعتقاد دارید یا احتمال ریاضی؟

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا انجام شد. سایه روشن های این قرعه ها کدام ها بودند؟ 

ادامه مطلب ...

کلن 0 - 1 بایرن مونیخ؛ پیروزی دشوار بایرن مونیخ در زمین کلن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیدار تیم های کلن و بایرن مونیخ لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود بایرن خاتمه یافت تا فاصله این تیم با دورتموند به 8 امتیاز افزایش یابد.    ادامه مطلب ...

سامر و هوینس با تماس تلفنی به اختلافات پایان دادند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر و اولی هوینس به اختلافات و سوء تفاهمات بوجود آمده بین خود پایان دادند.   

ادامه مطلب ...

سامر: هوینس چرند می گوید!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ جواب صحبتهای هوینس را بعد از بازی با یوونتوس داد.   

ادامه مطلب ...

بازگشت مارتینز و بواتنگ به تمرینات بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اگرچه وضعیت روبن نگرانی‌هایی را برای بایرنی‌ها ایجاد کرده، اما در مقابل بازگشت مارتینز و بواتنگ به تمرینات خبر خوش بعد از سونامی مصدومیت در این تیم است.   

ادامه مطلب ...

سامر: بنفیکا هیچگونه شباهتی با بایرن ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از آنکه بایرن در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا با نتیجه 6 بر 4 از سد بوونتوس گذشت، حال باید در مرحله بعدی طبق قرعه به مصاف بنفیکا لیسبون برود. 

ادامه مطلب ...