وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: هرگز نگفتم که قصد ترک بایرن را دارم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌آرین روبن بال بایرن مونیخ شایعات مبنی بر ترک باواریا را رد کرده است.

ادامه مطلب ...

نویر در فیس‌بوک: قراردادم را با شالکه تمدید نمی‌کنم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر دروازه‌بان تیم ملی آلمان و شالکه رسما اعلام کرد قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد.

ادامه مطلب ...

فان در ویل به بایرن پیوست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دیروز روز پر مشغله ای برای مدیران بایرن بود. آنها قرارداد جدیدی را تا سال 2020 با شرکت آدیداس امضا کردند و پس از مذاکرات نهایی با نویر برای عقد قراردادی 4 ساله٬ اینبار خبر از توافق با سران آژاکس برای انتقال گرگوری فان درویل در فصل آینده به مونیخ به گوش می رسد.

ادامه مطلب ...

رونمایی از پیراهن بایرن برای فصل آینده

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ امروز صبح باواریاییها، از لباس جدید بازیهای خانگی خود، با حضور بازیکنان و مدیران باشگاه پرده برداری کردند.

ادامه مطلب ...

نویر به مونیخ آمد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر، دروازه بان شالکه رسما اعلام کرد که تابستان سال جاری به باشگاه بایرن مونیخ خواهد پیوست.

ادامه مطلب ...

ابرهای تیره از آسمان مونیخ دور شدند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌با توجه به تغییرات زیادی که در جدول بوندسلیگا پس از هر دیدار و هر هفته ایجاد می شود هر گونه مهارت بازیکنان، قدرت تیم حریف، آسیب دیدگی ها و شانس می تواند اشتباهاتی نابخشودنی را برای هر کدام از مدعیان صعود و یا سقوط موجب شود.  

ادامه مطلب ...

مهمت شول، نامزد مربیگری فصل آینده سن‌پائولی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از روزنامه دی‌ولت، ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن‌مونیخ نامزد مربیگری سن‌‌پائولی است.

ادامه مطلب ...

ماریو گومز به تیم منتخب هفته سی‌ام بوندسلیگا راه یافت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از کیکر، با خاتمه مسابقات هفته سی ام بوندسلیگا، تلاش برای انتخاب یازده چهره برتر هفته آغاز شد که ماریو گومز توانست در این جمع جای گیرد.

ادامه مطلب ...

توماس مولر: ونگال نقش زیادی در پیشرفت من داشت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توماس مولر، مهاجم جوان بایرن مونیخ، از لوئیس ونگال، سرمربی سابق بایرنی ها به نیکی یاد کرد و گفت این مربی هلندی تاثیر زیادی در پیشرفتش داشته است.

ادامه مطلب ...

شواین اشتایگر: ما با ونگال هم بازی های خوبی انجام می دادیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم بایرن مونیخ دیروز با ارائه یکی از بهترین نمایش های این فصلش موفق شد با نتیجه 5-1 مقابل لورکوزن به پیروزی برسد اما باستین شواین اشتایگر، هافبک ملی پوش باواریایی ها، علیرغم این نتیجه چندان از شرایط حاکم بر باشگاه راضی نیست.

ادامه مطلب ...