وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نتایج کامل هفته بیست و دوم بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هفته بیست و دوم بوندسلیگا با تساوی تیم بایرن مونیخ و پیروزی تیمهای شاالکه ٬ گلادباخ و دورتموند همراه بود.

ادامه مطلب ...

چگونه آلمان و اسپانیا توانستند ساختار فوتبال خود را بسازند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ برخورد دو تیم آلمان و اسپانیا در فینال یورو 2012 میتواند دیداری حساس و جالب باشد. 

ادامه مطلب ...

عدم نگرانی یواخیم لو از مصدومیت های اخیر ملی پوشان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رقابتهای ملی با بازی دوستانه تیم ملی آلمان و تیم ملی فرانسه به میزبانی آلمان در شهر برمن برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب ...

لام: تساوی با فرایبورگ ضربه مهلکی بر پیکره بایرن بود

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ به باور کاپیتان بایرن‌مونیخ تساوی خارج از خانه با فرایبورگ، ضربه هولناکی بر پیکر تیمش است.

ادامه مطلب ...

نرلینگر: سرنوشت ما در بوندسلیگا دیگر در دستان خودمان نیست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ کریستین نرلینگر، مدیر داخلی باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از تساوی بدون گل این تیم مقابل فرایبورگ، سرنوشت بایرن در کورس قهرمانی دیگر دست خودش نیست.

ادامه مطلب ...

اشترایش: تساوی با بایرن مزه متفاوتی دارد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم فوتبال فرایبورگ معتقد است تساوی خانگی با بایرن‌مونیخ، مزه‌ای متفاوت با «تک امتیاز‌های گذشته» دارد.

ادامه مطلب ...

نمرات بازیکنان فرایبورگ - بایرن مونیخ؛ گومز بدترین بازیکن میدان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ ماریو گومز با نمایش ضعیف خود در بازی دیشب دو تیم فرایبورگ و بایرن مونیخ در هفته بیست و دوم بوندسلیگا٬ بدترین بازیکن زمین لقب گرفت.

ادامه مطلب ...

دانلود تبلیغ بایرن برای شرکت هواپیمایی آلمان

  

مدتی پیش بازیکنان تیم فوتبال بایرن مونیخ با حضور در فیلمی تبلیغاتی برای شرکت هواپیمایی آلمان تبلیغ کردند. در این تیزر ستارگانی همچون فیلیپ لام، باستین شواین اشتایگر، ماریو گومز، مانوئل نویر، جروم بواتنگ و... حضور دارند. برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب ...

گومز: دوست دارم همچنان عضو تیم بایرن باشم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ درایران،یک روزنامه معتبر آلمان نوشت مهاجم ملی‌پوش بایرن‌مونیخ از پیشنهاد تمدید قرارداد توسط باشگاهش استقبال می‌کند. از  این رو با پیشنهادی وسوسه کننده از سوی بایرن برای ادامه همکاری مواجه شده است.

ادامه مطلب ...

هاینکس: این لغزش غیرقابل جبران است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ درایران، یوپ هاینکس پس از این دیدار گفت :' ما دو امتیاز دیگر از دورتموند عقب افتادیم . طبیعی است که نباید اجازه چنین لغزشهایی را داد.گاهی این لغزشها غیرقابل جبران است'

ادامه مطلب ...