وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هفت نکته از برد بایرن برابر کارل زایس ینا

Carl-Zeiss-Jena-bayern04-variant640x360.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نبرد برای کسب سه گانه با دیدار بایرن با تیم رده پایینتر کارل زایس ینا آغاز شد و مردان کارلتو موفق شدند نخستین دیدار خود در جام حذفی را با 5 گل پشت سر بگذارند. در ادامه به هفت اتفاق مهم که به سبب این برد بدست آمد، می نگریم. 

ادامه مطلب ...

بایرنی‌ها ۲۸ سالگی را به لواندوفسکی تبریک گفتند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ تولد مهاجم لهستانی خود و آقای گل بوندس‌لیگا را تبریک گفت. 

ادامه مطلب ...

کینهوفر: ریبری یک بمب ساعتی است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داور اسبق بوندسلیگا از رفتار های خشونت آمیز ریبری انتقاد کرد.   ادامه مطلب ...

تیم فوتبال مردان آلمان نایب قهرمان المپیک شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فینال رقابت‌های فوتبال المپیک 2016 ریودوژانیرو در ورزشگاه ماراکانا میان تیم‌های برزیل و آلمان به قضاوت علیرضا فغانی داور ایرانی ساعت 1 بامداد آغاز شد. 

ادامه مطلب ...

لام: در سال 2018 خداحافظی می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان بایرن مونیخ که یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ است می خواهد دو سال دیگر از فوتبال خداحافظی کند. 

ادامه مطلب ...

تیم فوتبال بانوان آلمان قهرمان المپیک شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بانوان آلمان با برتری 2 بر یک مقابل سوئد به مدال طلای بازی های المپیک 2016 دست یافت.   

ادامه مطلب ...

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر کارل زایس ینا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله اول جام حذفی آلمان از سد تیم فوتبال کارل زایس ینا گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.     ادامه مطلب ...

کارل زایس ینا 0 - 5 بایرن مونیخ؛ پیروزی آسان باواریاییها در مرحله اول جام حذفی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در دور نخست جام حذفی فصل 2016/17 به مصاف تیم کارل زایس ینا رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 5 - 0 بر میزبان خود غلبه و به دور یک شانزدهم نهایی این رقابت ها صعود کند.  

ادامه مطلب ...

کارل زایس ینا - بایرن مونیخ؛ فرصتی برای انتقام

Carl-Zeiss-Jena-bayern01-variant640x360.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در دومین دیدار رسمی فصل 2016-17 و نخستین مصاف جام حذفی، مدافع عنوان قهرمانی به دیدار رقیبی ناشناخته خواهد رفت. 

ادامه مطلب ...