وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری بازی برابر دورتموند را از دست داد

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ستاره خط میانی باواریایی‌ها در حساس‌ترین بازی هفته آینده رقابت‌های بوندس‌لیگا حضور نخواهد داشت.
ادامه مطلب ...

رومنیگه: به فکر خرید هیچ بازیکن جدیدی نیستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدیر اجرایی بایرن مونیخ اعلام کرد این تیم در ژانویه تحرکی در بازار نقل و انتقالات نخواهد داشت.

ادامه مطلب ...

بکن باوئر: مسی کاملا به درد بایرن می خورد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که لیونل مسی می تواند کاملا به درد تیم بایرن مونیخ بخورد و تایید کرد که دوست دارد شاهد زوج مسی- ریبری در بایرن باشد.

ادامه مطلب ...

برنامه ویژه کلوپ برای دیدار با بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یورگن کلوپ سرمربی تیم بوروسیا دورتموند تمرینات این تیم را پیش از دیدارهای پیش رو پشت درب های بسته و مخفیانه برگزار می کند.

ادامه مطلب ...

گوتزه را هو نکنید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در آستانه دیدار حساس شنبه شب بوروسیا دورتمند و بایرن مونیخ در هفته سیزدهم بوندسلیگا حساسیت ها و حواشی لین مسابقه به اوج خود رسیده است.

ادامه مطلب ...

یوونتوس و ارائه پیشنهاد برای خرید ماندزوکیچ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ به گفته روزنامه توتو اسپورت چاپ تورین باشگاه یوونتوس قصد دارد برای خرید ماریو ماندزوکیچ مهاجم کروات باشگاه بایرن مونیخ پیشنهادی را به باشگاه مونیخی ارائه نماید.

ادامه مطلب ...

تمام دغدغه های شیرین یواخیم لوو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شکست انگلیس در ومبلی نشان داد تیم دوم یا حتی سوم آلمان هم تیم فوق العاده ای است که با وجود تغییرات فراوان در ترکیب و تست سیستم های مختلف هم چشم نواز و زیبا بازی می کنند هم خوب نتیجه می گیرند. 

ادامه مطلب ...

گوندوگان می خواهد جای خدیرا را پر کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لو احتمالا برای جام جهانی ستاره خط میانی خود را در اختیار نخواهد داشت، با این حال ایلیکای گوندوگان امیدوار است بتواند در بازگشتش به میادین جای خدیرا را در تیم ملی بگیرد.

ادامه مطلب ...

سوالی که ذهن انگلیسی ها را مشغول کرد؛ چرا لواندوفسکی در ترکیب آلمان نبود؟!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ عدم حضور روبرت لواندوفسکی در ترکیب تیم ملی آلمان در بازی دوستانه مقابل انگلستان باعث تعجب تعدادی از هوادارن فوتبال انگلیس شد.

ادامه مطلب ...

سید بندی احتمالی جام جهانی 2014

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در این مقاله، سعی داریم تا با نگاهی تجربی، جواب تمامی ابهامات موجود در مورد سید بندی قرعه کشی جام جهانی را بدهیم.

ادامه مطلب ...