وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رضایت سامر از عملکرد لواندوفسکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ از شروع خوب و همراه با گلزنی لواندوفسکی ابراز خرسندی کرد.


مهاجم لهستانی سابق تیم فوتبال دورتموند، که تابستان امسال و به عنوان بازیکن آزاد به بایرن‌مونیخ پیوست، در دقیقه 62 بازی دوستانه بایرن در برابر دویسبورگ موفق به گلزنی شد تا اولین گل خود را با  پیراهن باشگاه جدیدش به ثبت برساند.

ماتیاس سامر با ابراز خوشنودی از روبرت لواندوفسکی در جریان بازی دیشب به خبرنگاران گفت:"او بازیکنی برجسته، با عملکردی خارق‌العاده است. ما نیز آرام آرام قابلیت‌های او را بیشتر خواهیم کرد."

به گزارش سایت گل، وی ادامه داد:"باید به دقت تمرین کنیم، چرا که در پایان این هفته یک تورنمنت را نیز در پیش رو خواهیم داشت. بسیاری از بازیکنان هنوز در تعطیلات هستند و نمی‌توانیم در حالی که در فصل بدن‌سازی هستیم، مرتبا از بازیکنان یکسانی استفاده کنید. این مساله می‌تواند باعث مصدومیت بازیکنانمان شود."

سامر افزود:"باید مراقب باشیم و البته خودمان را به طور کامل آماده شروع لیگ جدید کنیم."

لواندوفسکی نیز با بیان ایکه منتظر بازگشت بازیکنان اصلی بایرن پس از جام جهانی است گفت:"خوشحالم که توانستم گلزنی کنم؛  امیدوارم با بازگشت بازیکنان ملی‌پوشمان که تعدادشان کم هم نیست، بهتر و بهتر شویم. قطعا حضور آن‌ها روند حرکتی ما را بهتر نیز خواهد کرد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد