وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دتمار هامان : امیدوارم بوندسلیگای امسال رقابتی تر باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره سابق تیم ملی آلمان در صحبت هایی از علاقه اش به حضور قدرتمند تیم فوتبال بوروسیا دورتموند آلمان در رقابت های این فصل بوندسلیگا خبر داد.


به گزارش Four Four Two دتمار هامان ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی با ابراز نارضایتی از قهرمانی بسیار زودهنگام مونیخی ها در فصل گذشته رقابت های بوندس لیگا، در صحبت هایی ابراز امیدواری کرد که شاگردان یورگن کلوپ در این فصل بتوانند برای باوارایی ها خطر ساز شوند.

"دوست دارم که دورتموند در این فصل برای بایرن خطرساز شود، زیرا آن ها در فصل گذشته بسیار آسان و خیلی زود به عنوان قهرمانی دست یافتند. خوشبختانه در این فصل به جز روبرت لواندوفسکی آن ها تمام بازیکنان خود را حفظ کرده اند و اگر لواندوفسکی نیز از این تیم جدا نمی شد، من حتی ادعا می کردم که آن ها از بایرن نیز قدرتمند تر هستند زیرا که برای من او بهترین  نوک فوتبال اروپا است.

"کلوپ برای جانشینی روبرت، آدریان راموس و چیرو ایموبیله را به خدمت گرفته است. آن دو مهاجمان خوبی هستند اما باید اثبات کنند که می توانند جای خالی لواندوفسکی را در خط حمله تیم پر کنند. کلوپ در تبدیل این گونه بازیکنان به ستارگان دنیای فوتبال تبحر خاصی دارد و شاید این اتفاق برای این دو مهاجم نیز در فصل آینده رخ دهد.

"اعتقاد دارم که آن ها بر خلاف فصل گذشته و مصدومیت های فراوان در این سال از تعادل خوبی برخوردار شده اند. اسون بندر بازگشته و ایلکای گوندوعان نیز به شرایط آمادگی نزدیک شده است و به همین دلیل امیدوارم که امسال بتوانند بایرن را در راه قهرمانی دچار مشکل کنند."

نظرات 1 + ارسال نظر
MIROSLAV پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 19:44

امیدوارم سرنوشت قهرمان بوندسلیگا (بایرن) تا آخرین دقیقه آخرین بازی مشخص نشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد