وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه : هواداران نباید به گوتزه بی احترامی کنند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، واتسکه معتقد است که گوتزه سزاوار چنین رفتاری از سوی تماشاگران دورتموندی نیست.


گوتزه که فصل گذشته با انتقالی به ارزش 37 میلیون یورو این تیم را به مقصد مونیخ ترک کرد همواره در بازی مقابل دورتموند به خصوص سوپر کاپ آلمان از سوی هواداران دورتموند هو شده است.

واتسکه در این رابطه به Der Westen چنین می گوید: "اگر بخواهم صادقانه بگویم. درست نیست که چنین رفتاری از سوی طرفداران با ماریو بشود یا او را هو کنند یا برای او سوت بزنند. من درک می کنم که پیوستن او به بایرن شرایط ویژه ای بود اما هنگامی که از دیدی طبیعی به قضیه نگاه کنیم می توانیم بگوییم که او در آکادمی دورتموند بزرگ شد. چند سال برای دورتموند بازی کرد و با انتقالش مبلغ عظیمی را به دورتموند رساند. من واقعا خوشحال می شوم که بار دیگر که او به همراه بایرن به سیگنال ایدونا پارک می آید طرفداران احترام بهتری به او بگذارند. ما نباید فراموش کنیم که ما اینجا با جوانان توافق می کنیم و ماریو واقعا پسرخوبی است. مسئولین دورتموند هنوز با او رابطه خوبی دارند. او پس از دیدار سوپر کاپ با ما دیدار کرد و ما  با آغوش باز او را پذیرفتیم."

نظرات 5 + ارسال نظر
بایرن 5 ستاره پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 18:51

کاش شعور تورو اون تماشاگرای احمقت داشتنن.وقتی میبینمشون حس میکنم لیگ ایرانه که درک نقل و انتقال تو فوتبالو ندارن

MIROSLAV پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 19:57

واقعا هوادارای دورتموند با هوادارای بایرن قابل مقایسه نیستند.هوادارای بایرن با ادب ترین و محترم ترین و آدم ترین و آلمانی ترین هوادارای جهان هستند.دورتموندیها این همه به هوادارای بایرن فحش و ناسزا میگن اما هوادارای بایرن خیلی با ادب هستند و حتی دلسوز دورتموند!

حسن بایرن پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 23:24

دمت واتسکه گرم یه جو مثبت فرستاد

tarafdar جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 00:37

جبران جو قبلی رو نمیکنه.معلومه ماریو رو دوست داره وگرنه اینجوری نمی گفت

بیتا سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 00:37

( بایرن 5 ستاره ) راس میگه ادم یادش ب لیگ برتر میافته .
من فک میکردم فقط ایرانیا بی جنبه هستن ولی اشتب فکر کردم .
دلم براش سوخت بیچاره .
امیدوارم دیگه این اتفاق نیافته .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد