وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاپلو: چلسی و بایرن مونیخ، شانس های اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی روسیه، معتقد است که بایرن مونیخ و چلسی مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ هستند.

کاپلو که خود با میلان قهرمانی در اروپا را تجربه کرده، معتقد است که در این فصل، تیم های پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو از بیشترین شانس برای بالا بردن جام قهرمانی چمپیونزلیگ برخوردارند.

او به اسکای ایتالیا گفت:" بارسا در بازار نقل و انتقالات واقعا تقویت شد. بازیکنی مانند لوئیس سوارس می تواند واقعا سرنوشت ساز باشد. او در کنار مسی و نیمار، یک مثلث فوق العاده را شکل می دهد. اگر بخواهیم خطرناک ترین تیم لالیگا را انتخاب کنم، بی تردید رئال مادرید خواهد بود. بقیه تیم ها در سطح پایین تری نسبت به آنها قرار دارند.

در چمپیونزلیگ چلسی و بایرن مونیخ را بهتر از بقیه می بینم. هرچند تیم های اسپانیایی هم خطرناک هستند. صادقانه بگویم که تیم های ایتالیایی ضعیف هستند؛ هرچند ما دیدیم که تیمی مانند اتلتیکو نشان داد که انگیزه و عطش پیروزی می تواند سرنوشت ساز شود."

کاپلو همچنین در مورد پل پوگبا، ستاره جوان یوونتوس، صحبت کرد و گفت:" او بازیکن فوق العاده ای است و از بعض جهات بی نظیر است. پوگبا شبیه زلاتان است؛ وقتی تازه به یووه آمده بود. باید چنین بازیکنانی را شکل بدهید.

میلان؟ امیدوارم آنها به اروپا برگردند. اینزاگی خوب کار کرده و روحیه خوبی به تیمش داده است اما اگر بازیکن بزرگی نداشته باشید، مربی نمی تواند کار زیادی انجام بدهد." 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
افن برگ جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 11:09

چلسی که عددی نیست..امسال بایرن و بارسا و رئال شانسهای اصلی هستن....ولی بدون تعصب بگم اگه بایرن مصدوم نده از رئال و بارسلون شانسش بیشتره..چون تیم کاملتری داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد