وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازى مقابل اسکاتلند، اولین اخطار به مانشافت

 

آلمان فاتح جام جهانى 2014، رقابت هاى انتخابى یورو 2016 را با کسب یک پیروزى آغاز نمود، اما نوع بازى مانشافت در این دیدار سبب به وجود آمدن انتقادات و نارضایتى هایى شده است.


آلمان رقابت هاى انتخابى یورو 2016 فرانسه را با برد آغاز نموده است، اما فاتح جام جهانى در مقابل اسکاتلند شجاع با مشکلاتى فراوان روبرو بود و به سختى توانست به سه امتیاز بازى دست یابد. لوکاس پودولسکى در این خصوص ضمن تمجید از تیم حریف گفت:"اسکاتلندى ها در این دیدار ما را به زحمت انداختند، آنها همه تلاش خود را کردند و بازى خوبى از خود به نمایش گذاشتند. اما مهم کسب سه امتیاز بازى بود که به آن رسیدیم." مانشافت در این دیدار بازى پرانتقادى را به نمایش گذاشت ولى به لطف درخشش توماس مولر و گل زنى هاىاو از روى ارسال یک سانتر و یک ضربه کرنر، در این دیدار به پیروزى رسید. اسکاتلند در این دیدار در نیمه اول حرفى براى گفتن نداشت ولى با آغاز نیمه دوم این تیم موفق به ایجاد موقعیت هاى زیادى بر روى دروزاه مانوئل نویر شد و توانست بازى را به تساوى کشاند.

بندیکت هوودس یکى از مدافعین میانى آلمان در این دیدار گفت:"ما خودمان کار را سخت کردیم." البته بازى دادن به اریک دورم و به خصوص سباستین رودى در پست مدافعین کنارى از سوى یوگى لوو نیز پرسش برانگیز بود، تونى کروس نیز در این بازى عملکرد خوبى نداشت و پاس هاى زیاد اشتباه او بارها سبب برهم خوردن ریتم تیم شد، از ماریو گوتزه نیز در نوک حمله چیز خاصى دیده نشد، به طورى که در آغاز نیمه دوم یوگى لوو مجبور به تعویض وى شد. هوودس در ادامه گفت:"در نیمه دوم اسکاتلند شجاعانه تر بازى مى کرد و بیشتر میل به حمله داشت، ما به عنوان یک تیم نتوانستیم در لحظات مورد نیاز خیلى زود فاز بازى را تغییر دهیم."

کاپیتان تیم شالکه همچنین نسبت به عدم حمایت خط دفاعى از سوى بازیکنان میانى آلمان شاکى به نظر مى رسد. مانوئل نویر سنگربان تیم نیز دقیقا در همین زمینه با هوودس هم عقیده است:"ما در نیمه دوم فوتبال بازى نمى کردیم و به اندازه کافى تحرک و پویایى نداشتیم وبیشتر به فکر به گردش درآوردن توپ بین خود بودیم، این مشکل اصلى ما بود، چون برخى از پاس هاى اشتباه ما سبب شد که اسکاتلند توسط مهاجمین کنارى خود خطر ساز شود."

بسیارى از هواداران تیم ملى آلمان در انتظار یک برد قاطع و ارائه یک بازى خوب از سوى قهرمان جام جهانى بودند، اما بعد از بازى از عملکرد تیم محبوشان مایوس بودند، چون آنها هرگز شاهد تیمى هماهنگ و جذاب همانند جام جهانى نبودند. پودولسکى در توجیه عملکرد تیم مى گوید:"تیم هاى کوچک ترى که شاید در گذشته چندان جدى گرفته نمى شدند، به تدریج در حال افزایش سطح عملکرد خود هستند." وى همچنین ضمن اخطار به هم تیمى هاى خود گفت:"بازى هاى بسیار سخت ترى در انتظار ما خواهد بود و به خصوص در بازى هاى خارج از خانه در صورت تداوم چنین روندى با مشکل مواجه خواهیم شد." بى تردید بازى برگشت مقابل گلاسکو مى تواند به یکى از این بازى هاى سخت تبدیل شود.

تیم هایى که مقابل آلمان از این پس قرار خواهند گرفت، به این تیم به عنوان فاتح جام جهانى احترام نخواهند گذاشت، بلکه قرار گرفتن مقابل تیم اول جهان  باعث افزایش انگیزه آنها خواهد شد و شاگردان یوگى لوو در اولین بازى رسمى خود پس از جام جهانى دقیقا چنین موضوعى را تجربه نمودند.

در بازى مقابل اسکاتلند تیم ملى آلمان بدون حضور بازیکنى رهبر و قابل اعتماد نظیر لام، شواین اشتایگر و حتى خدیرا، به خصوص در نیمه دوم کمى سردرگم به نظر مى رسید و با مشکل مواجه شده بود.ماموریت اصلى مانشافت در این دوران بازیابى خود و نوسازى تیم به خاطر کناره گیرى برخى ازبازیکنان اصلى تیم و مصدومانى است که از جام جهانى باقى مانده اند. بى تردید مشکل یوگى لوو در حال حاضر بسیار فراتر از پیدا کردن بازیکنانى مناسب براى دو دفاع کنارى تیم مى باشد. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
میروسلاو کلوزه جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 13:53

بچه ها می دونستید جایزه همبستگی المان را به کلوزه داده اند تبریک می گم کلوزه یک اسطوره واقعی است.

محمد جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 14:57

به نظر من تیم باید تو تورنمنتها تو بهترین ریتم خود قرار بگیرند دلیلی نداره برای مسابقات

انتخابی هم با 100 درصد تمرکز بازی کنند. نمونه بارزش تو بایرن 4-5 ماه تو بهترین شرایط

بود اما اون یک و نیم ماه آخر که باید تو اوج قرار می گرفت تو افت بود.

اتفاقا همچنین من طرفدار لو هستم که به بازیکنایی که تو جام جهانی بهشون بازی

نرسیده بازی بده تا اونا هم رشد داشته باشند و تلفیقی از اون بازیکنا و بازیکنای بی تجربه

رو استفاده کنه تا مثل همین جام جهانی با این همه مصدومی هم که داشت تقریبا

بهترین نیمکت و تو کل تیما داشته باشه.

مثلا همین کرامر دو تا بازی برا آلمان انجام داد که خبراهای علاقه مندی رئال بهش شنیده

شدیادقیقا یادمه سال 2004 که لام تازه اومده تو تیم ملی خیلی شیش دانگ نبود ولی از

2006 به یه بازیکن در سطح تیم ملی رسید و بعد از 2008 در پست خودش تو دنیا بی

رقیب بود و هنوزم هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد