وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصدومیت ژابی آلونسو از ناحیه مچ پا و احتمال غیبت در دیدار مقابل اشتوتگارت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو از مصدومیت مچ پا رنج می برد و همین باعث مشکلاتی در دویدن و راه رفتن او شده است.


بنا به گزارش Mundo Deportivo، بعد از اینکه آلونسو در جلسه تمرینی روز چهارشنبه از ناراحتی مچ پای خود گلایه کرد، حضورش در دیدار این هفته مقابل اشتوتگارت در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

آلونسو به دلیل وقفه ایجاد شده از بازی های ملی، یک هفته تمرین نکرد و روز گذشته زیر نظر مربی بدنساز باشگاه، لورنزو بوناونتورا، تنها 20 دقیقه کنار زمین دوید.

هافبک سابق تیم رئال مادرید کفش های استوک دار خود را به پا نکرده بود اما به تمرین کردن ادامه داد و هرچند او در دوندگی آهسته مشکلی احساس نکرد اما قادر به تغییر جهت و یا افزایش سرعت خود نبود.

هموطن های ژابی آلونسو، یعنی خاوی مارتینز و تیاگو آلکانتارا مصدوم و دور از میادین هستند که باعث می شود تا پپ گواردیولا بار دیگر فیلیپ لام را به خط میانی منتقل کند. بنا به گزارش این روزنامه، دیدار مقابل اشتوتگارت می توانست اولین بازی آلونسو در ورزشگاه خانگی بایرن باشد. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
reza شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 03:11

حیف شد کاش فیلیپ و دوباره تو خط دفاع میدیدیم
ایشالا بازیه بعدی

مصطفی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 12:12

خبر آپدیت میشه: ژابی الونسو و روبن هر دو به تمرینات برگشتن و احتمالا هر دو تو ترکیب باشن . ریبری هم احتمالا باشه ولی بعیده از اول بازی کنه احتمالا نیمه دوم به بازی بیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد