وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر وردربرمن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیروز در هفته هشتم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال وردربرمن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

بعد از مسابقات تیم ملی در هفته گذشته تصور می‌شد کار برای ما سخت خواهد شد اما امروز مقابل برمنی‌ها واقعا خیلی خوب فوتبال بازی کردیم سازماندهی خوبی داشتیم و از فضاها مطلوب استفاده کردیم. ضمن آنکه خوب هم از دروازه خودی به سمت تیم حریف حرکت کردیم. وقتی فلیپ لام گل نخست ما را زد، بازی کمی راحت‌تر شد. به طور کلی خوب بودیم و 3 امتیاز دیگر نیز اندوخته کردیم. حالا باید روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنیم.  

 

فیلیپ لام : 

اگر کسی روی اینکه من امروز 2 گل میزنم شرط بندی کرده است الان خیلی ثروتمند شده است. من خیلی کم در موقعیت گلزنی قرار میگیرم و به خاطر نمی آورم که پیش از این موفق به چنین کاری شده ام یا نه. اما در هر حال این اتفاق برای من بسیار خوشایند بود. بعد از گل اول همه چیز ساده شد و یک برد دلچسب و راحت را بدست آوردیم. حالا تمامی تمرکز ما بر روی رم خواهد بود.

  

توماس مولر : 

برای طرفدارانمان بسیار خوشحال هستم، نه چیزی بیشتر و نه چیزی کمتر. ما توانستیم با 6 گل به برتری برسیم و هرکس که از بیرون به این نتیجه نگاه می کند تصور می کند که بازی بسایر آسانی برای بایرن بوده است در حالی که اینطور نیست. شما باید سخت تلاش کنید تا بتوانید 6 گل به ثمر برسانید.

 

روبین دات (سرمربی وردربرمن) : 

لازم نیست حرف‌های بزرگ بزنیم. کافیست بپذیریم و اعتراف کنیم که نمایشی بسیار ضعیف مقابل بایرن داشتیم. در هیچ زمینه‌ای خوب نبودیم. اشکالات متعددی داشتیم و هیچگاه در این بازی مثل بازی‌های دور برگشت فصل قبل نبودیم. برایم جای تعجب زیاد دارد که حتی یک شوت به دروازه‌ حریف نزدیم. در نبردهای تن به تن هم بازنده بودیم. کاملا سزاوار باخت بودیم و بایرن به حق برنده بازی شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
Fereshteh یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 14:42

آفرین به همتون دوستان ایول

gavad rashty دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 17:38

مرسی ازبچها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد