وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و جالوروسی ها پس از دیدار شب گذشته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سد تیم فوتبال آ اس رم گذشت. در ادامه نظر باواریاییها و جالوروسی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

به نظر می رسد نتیجه بازی اغراق آمیز باشد. ما خیلی زود توسط روبن به گل رسیدیم و این ما را آرام کرد. بعد از آن سعی کردیم رم را پرس کنیم و حفظ توپ کنیم. ما این کار را انجام می دهیم چون توپ را می خواهیم نه برای اینکه حریف را عصبانی کنیم. ما حفظ توپ را دوست داریم و پس از آن می خواهیم راه های حمله را پیدا کنیم. دو هفته آینده در مونیخ خواهیم دید که چنین تفاوتی بین دو تیم وجود ندارد. در 20 دقیقه رم سه چهار فرصت آشکار گل داشت و ما باید این قسمت کارمان را بهبود بخشیم. سیتی در مسکو مساوی کرد و رم همچنان تیم دوم جدول باقی ماند، این وضعیت فقط  تا اکتبر اینگونه باقی خواهد ماند. ژابی آلونسو در میانه میدان به ما قدرت ذهنی و سرعت تصمیم گیری بیشتری داده است. ما در حملات سریع هستیم، اما در ساختن حملات اندکی کند هستم. ما بازیکنانی در اختیار داریم که 1 ثانیه دیر تصمیم می گیرند. تیم بایرن من متفاوت با بارسلونایی است که ساخته بودم. هر دو تیم‌های بزرگی هستند که قابلیت‌های بسیار بالایی دارند. همین به من اجازه می‌دهد برنامه‌هایم را در زمین پیاده کنم. 

 

فیلیپ لام :

سرمربی و کادر فنی ما را به خوبی برای رویارویی با حریفان، آماده می کنند. می دانستیم با چطور رقیبی روبرو خواهیم شد و چطور باید دفاع کنیم و نتایجی چون این حاصل این مساله بود. همیشه می خواهید در نیمه دوم هم تمرکز خود را حفظ کنید، ولی رها کردن کار تا حدی ویژگی انسانی است. پنج بر صفر جلو بودیم و می توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. این مسابقه قدم بزرگی در ادامه راهمان بود، چون سیتی هم مقابل زسکا، متوقف شد. با این حال، هنوز صعودمان قطعی نشده است. باید چند هفته دیگر دوباره برنده شویم تا بتوانیم رضایت بیشتری داشته باشیم. 

 

آرین روبن :

بعد از بازی صحبت کردن همیشه راحت است. هنوز معتقدم رم تیم بسیار خوبی دارد. آنها این مساله را این فصل هم نشان داده اند، اما باید از خودمان تقدیر بزرگی کنیم. از بازیکنان و به ویژه کادر مربیگری که ما را برای نمایش چنین عملکردی، خلق موقعیت و گلزنی هایی، آماده کردند، ممنونم. گل های بسیار خوبی امشب به ثمر رسید. امشب تا حدودی متفاوت بازی کردیم. همه هم این را دیده اند، ولی بهتر است در مورد تاکتیک هایمان و شکل بازی مورد نظرمان، صحبت کنیم. هر کسی می تواند مسابقه را ببیند و نحوه بازی مان را تحلیل کند، ولی بدون شک تیم و تاکتیک هایمان شایسته تقدیر است. در واقع هیچ گاه چنین شبی را به خصوص در مقابل تیم خوبی چون رم، تجربه نکرده بودم. آنها بازی ها را به خوبی شروع کردند، اینجا دیدار بسیار راحتی مقابل زسکا داشتند و بعد سیتی را متوقف کردند، در نتیجه انتظار بازی مشکلی می کشیدیم، ولی توانستیم بر مسابقه مسلط شویم و آن را کنترل کنیم. آنها هیچ واکنشی به فوتبال تهاجمی ما نشان ندادند و در نتیجه سرنوشت بازی بعد از 3 گل ما، مشخص شد و برای آنها سخت تر و سخت تر می شد. کاملا ناامید شدند، سرهایشان پایین افتاد و ما هم از فضاها استفاده کردیم.  

 
توماس مولر : 

بدیهی است که در نیمه اول یک فوتبال عالی را به نمایش گذاشتیم، و در مقابل دروازه حریف بی نقص بودیم، ما توانستیم به خوبی در خط دفاع غمل کنیم و همین باعث ایجاد فضا در خط حمله شد و البته مربی هم به خوبی ما را برای این مسابقه آماده کرده بود و دقیقا کارهایی که باید انجام می دادیم را انجام دادیم و در برخی از موارد هم هنرهای فردی بازیکنان به کمک ما آمد در کل از همه چیز راضی هستم. 

 

مهدی بن عطیه : 

راستش را بخواهید من در این بازی هیچ احساس به خصوصی نداشتم. من با بازی که ارائه کردم یک پیام برای رسانه های آلمان فرستادم. ما نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم و من در این بازی توانستم به رسانه های آلمان بفهمانم که قبل از قضاوت در مورد من باید صبر کنند و بازی هایم را ببینند.

 

رودی گارسیا (سرمربی آ اس رم) : 

این نتیجه بیشتر ماحصل سقوط تاکتیکی بود تا سقوط روانی تیم. ما به اندازه کافی تهاجمی نبودیم و به بایرن اجازه دادیم بازی خود را انجام دهد. اولین کسی که مرتکب اشتباه شد من بودم، این اشتباه بازیکنان نبود. دستاورد نیمه اول به طور کامل تقصیر من بود. استراتژی اشتباهی برای بازی انتخاب کردیم، ما باید بسته تر بازی می کردیم و در ضدحملات برای زدن ضربه  به آن ها تلاش می کردیم. زمانی که در 10 دقیقه اول گل دریافت کردیم ما رو به جلو بازی کردیم و خود را در اختیار بایرن قرار دادیم. ما بیش از حد مشتاق بودیم که از سمت چپ حرکت کنیم، جایی که بایرن برتری داشت. بعد از استراحت بین دو نیمه عکس العمل خوبی به بازی نشان دادیم، دروازه بان آن ها مانع از گلزنی بیشتر ما شد، اما من از دو گلی که در آخر بازی دریافت کردیم واقعاً ناامید شدم. ما می خواستیم در نیمه دوم ثابت کنیم که تیم هنوز غرور دارد. اکنون باید سرها را بالا بگیریم و خبر خوب این است که منچسترسیتی مساوی کرده است، چیزی که به ما اجازه داد تا همچنان در جایگاه دوم جدول باشیم. بایرن امشب از ما قوی تر بود و ما پائین تر از حد معمول خود ظاهر شدیم. ما در نیمه اول فقط تماشاگر بودیم و چیزی که من دوست ندارم نبود وحدت و هجومی بودن در تیم بود. باید این شکست را قبول کنیم، این نشان می دهد که ما باید گام های بیشتری را برای نزدیک شدن به تیم های بزرگ جهان برداریم. ما هنوز تیم دوم گروه هستیم و می توانیم صعود کنیم، اما مشخصا نباید اینگونه بازی کنیم. باخت به بایرن عادی بود. بدون شک ما می توانستیم از این بهتر ظاهر شویم و باید روز شنبه آن را اثبات کنیم.  

 

دنیله ده روسی (بازیکن آ اس رم) :

باخت سنگینی برایمان بود و تصادفی هم نبود. باید به دنبال نکات مثبتی باشیم که در آینده کمک مان کند. نمی گویم همه چیز را دوباره مورد بررسی قرار دهیم، ولی مسلما بر روی خیلی جنبه ها باید کار کنیم. این بازی چیزی از ارزش های ما کم نمی کند. همه شهر منتظر این مسابقه بودند و اینکه نتوانستیم نتیجه دلخواه آنها را کسب کنیم، خجالت بار است. دیدن تشویق ما از سوی طرفداران در انتهای بازی، خون به جگرمان می کند. آنها همیشه به ما نزدیک اند و این فصل همچنان می تواند نتایج خوبی برایمان ثبت کند. مطمئن ام بهتر عمل خواهیم کرد. غیر از دیدار با بایرن، می توانیم از سایر بازی ها نتیجه بگیریم. هنوز شانس صعود داریم، ولی تفاوت قوای بدنی واقعا متعجب ام کرد. هنوز کار گروه تمام نشده، چون قبلا هم این گونه شکست خورده ایم، ولی به مسیرمان ادامه داده ایم. بگذارید امیدوار باشیم دو هفته بعد دیگر چنین نتیجه ای خلق نشود.
 

میرالم پیانیچ (بازیکن آ اس رم) :

سخت است چنین نتیجه ای را توضیح داد. بازی را بد شروع کردیم و سریعا دو گل دریافت کردیم. بایرن برای نود دقیقه، ما را تحت فشار قرار داد و هیچ فضایی به رم نداد. ما در اکثر اوقات، بدون کنترل توپ، مالکیت بازی را از دست دادیم. شرایط سختی بود و ما نتوانستیم بازی خود را به حریف تحمیل کنیم. از هواداران عذرخواهی می کنیم زیرا بسیاری از آنها امشب در ورزشگاه حضور داشتند و ما می خواستیم نتیجه خوبی بگیریم. کاملا متقاعد شده بودیم که می توانیم کاری انجام دهیم اما امشب همه چیز در مسیر اشتباهی قرار گرفت. می خواهیم این بازی را با بیشترین سرعت ممکن، فراموش کنیم. معمولا در نیم ساعت، شما 4-0 از حریف عقب نمی افتید. در حقیقت، هرگز این اتفاق رخ نمی دهد. ما باید سعی می کردیم کمتر گل بخوریم و فشرده تر بازی کنیم اما تیم مقابل، بسیار قوی بود و بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت. ما فقط نتوانستیم امشب بازی خودمان را انجام دهیم.  

 

مورگان دسانتیس (دروازه بان آ اس رم) : 

تنها نکته مثبت امشب رفتار هوادارانمان بود. از همان اول در حال سقوط بودیم، ولی هواداران از ما حمایت کردند و به تشویق ما ادامه دادند. به همین خاطر از آنها تشکر می کنیم و سعی می کنیم تا در ادامه فصل جبران کنیم. برای مشخص شدن اینکه چرا شکست خوردیم باید اشتباهاتمان و همین طور شایستگی بایرن که یکی از چهار تیم برتر مسابقات است را در نظر بگیریم. ما باید به شکل متفاوتی کار می کردیم، ولی نتوانستیم بازی خودمان را پیاده کنیم. ما باید مسئولیتش را بپذیریم، چون می شود باخت ولی نه به این شکل. معتقدیم از چیزی که امشب به نظر رسید قوی تر هستیم.

 

والتر ساباتینی (مدیر ورزشی آ اس رم) : 

قطعا باید در رابطه با جایگاه بین المللی مان ارزیابی مجددی انجام بدهیم. ما وضعیت را در رابطه با اینکه چه اتفاقی افتاده مورد بررسی قرار می دهیم، چون واقعا انتظار چنین چیزی را نداشتیم. انتظار داشتیم تا با سربلندی بازی کنیم، در عوض همه چیز خیلی زود از بین رفت و بچه ها روحیه شان را از دست دادند. درسی است که اگر می شد با کمال میل از آن فرار می کردیم، ولی حالا حداقل باید سعی کنیم تا برای آینده نهایت استفاده را از آن ببریم. خیلی سنگین است و پاک کردنش دشوار، ولی این کار را انجام می دهیم، مثل همیشه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرسا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 15:17

شما بی نظیرید. بی نظیر. دم همتون گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد