وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یک پنجم درآمد بوندسلیگا در جیب های باواریایی ها

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، درآمد سال گذشته بایرن مونیخ کمی بیش از یک پنجم درآمد کل لیگ 18 تیمی بوندسلیگا بود.

به گزارش بلومبرگ، 529 میلیون یورویی که باوارایی ها در فصل 2013-2014 درآمد ایجاد کردند، درصد قابل توجهی از 2.5 میلیارد یورویی است که مجموع فروش تمامی تیم های لیگ بوده است. بوندسلیگا در بیانیه ای اعلام کرد که 13 تیم این لیگ تراز مثبت را گزارش کرده اند که نسبت به فصل گذشته، یکی بیشتر شده است.

تیم های آلمانی به طور متوسط 37 درصد از درآمد خود را به حقوق بازیکنان و کادر فنی خود اختصاص داده اند که بسیار پایین تر از متوسط 65 درصدی آن در اروپاست. کریستین زایفرت، مدیر اجرایی Deutsche Fussball Liga GmbH، در متن بیانیه در خصوص آینده مالی بوندس لیگا گفت: "فوتبال حرفه ای آلمان در سال های اخیر بر روی بنیان مالی محکمی بنا شده است که موفقیت های ورزشی بر روی آن سوار هستند. آینده همچنان مثبت به نظر می رسد."

بوندسلیگا در اکتبر 2013 قراردادی با شرکت فاکس قرن 21 ام منعقد کرد که طبق آن این شرکت مجوز پخش این لیگ را از اکتبر 2014 در آمریکای شمالی، لاتین و قاره آسیا خواهد داشت. این قرارداد به افزایش درآمدهای تیم های آلمانی کمک خواهد نمود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد