وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژابی آلونسو: به فتح سه گانه امیدواریم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک سابق رئال مادرید، ژابی آلونسو از خرید مارتین اودگارد توسط قهرمان اروپا تمجید کرده است.

بنا به گزارش AS، او در اتاقی که 200 هوادار بایرنی در شهر باواریایی لانگنپرایزینگ حضور داشتند، گفت:

"او به باشگاه بزرگی رفته است، در آن سن، بازی کردن باید در اولویت باشد، در باشگاه های بزرگ انتخاب شدن میان آن بازیکنان واقعاً سخت است. در 18 سالگی من تصمیم گرفتم که یک گام به عقب بردارم و با یک باشگاه از دسته دو اسپانیا قرارداد امضاء کنم، اما آنجا بود که من فرصت بازی به دست آوردم و به عنوان یک بازیکن تکامل یافتم. این گامی است که من به تمام بازیکنان جوان توصیه می کنم بردارند."

از هافبک تیم بایرن در مورد اهدافش برای فصل جاری سؤال شد که وی با خوشبینی پاسخ داد: "ما برای خود محدودیت تعیین نمی کنیم. امیدوارم که دوباره سه گانه را کسب کنیم، همانطور که آنها دو سال پیش زیر نظر هاینکس این کار را انجام دادند. من اعتماد زیادی به این تیم دارم، همه آنها کاملاً روی اهداف خود تمرکز کرده اند."

ژابی راجع به دیدار این هفته تیمش مقابل ولفسبورگ دوم جدولی که 11 امتیاز با شاگردان گواردیولا اختلاف دارد، صحبت کرد و گفت: "این یک بازی کلیدی خواهد بود، اگر پیروز شویم گام بزرگی در مسیر کسب عنوان قهرمانی خواهد بود، اگرچه تعیین کننده نخواهد بود."

آلونسو همچنین از زندگی در مرکز باواریا اظهار خوشحالی کرد و گفت: "استاندارد های زندگی در باواریا بسیار خوب است. ما بسیار ساکت هستیم، و به خوبی از من و خانواده ام استقبال شده است." 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
باستین دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 07:51

ایول ایوله بایرن تاجه سره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد