وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوسین فاروه، انتخابی ایده آل برای دوران پس از گواردیولا؟

 

هنوز بیش از یک سال تا اتمام قرارداد پپ گواردیولا با بایرن مونیخ باقی مانده و این سرمربی اسپانیایی مذاکرات برای تمدید احتمالی قرارداد خود را به آینده موکول کرده است، با این وجود گمانه های زیادی در خصوص آینده بایرن مونیخ پس از پپ گواردیولا در مطبوعات آلمان به چشم می خورد.

سران بایرن مونیخ حتی هرگز مایل به تفکر در مورد پیدا نمودن جانشینی برای پپ گواردیولا نیستند و همواره از قصد خود برای تمدید قرارداد با این سرمربی اسپانیایی سخن گفته اند، در خصوص برنامه های آتی گواردیولا اما هنوز هیچ مشخص نیست و اگر جدایی وی از بایرن مونیخ در سال 2016 جدی شود، مونیخی ها ترجیح می دهند از بوندسلیگا به دنبال یافتن جانشین مناسبی برای پپ گواردیولا باشند.

هنوز بیش از یک سال تا اتمام قرارداد پپ گواردیولا با بایرن مونیخ باقی مانده است و این سرمربی اسپانیایی به غیر از لیگ قهرمانان اروپا، همه عناوین دیگر را برای رکورددار قهرمانی در بوندسلیگا به ارمغان آورده است. این سرمربی جاه طلب در تلاش است تا در انتهای این فصل با بایرن مونیخ این معتبرترین رقابت باشگاهی در فوتبال جهان را فتح نماید تا برای سومین بار چنین افتخاری را تجربه نماید. اما هنوز پاسخ روشنی برای این پرسش که آیا او بعد از فصل آتی نیز مایل به هدایت بایرن مونیخ خواهد بود، ارائه نشده است.

باشگاه بایرن مونیخ به شدت تمایل خود را به تمدید قرارداد با پپ گواردیولا نشان داده است، کارل هاینس رومنیگه از سران این باشگاه در تابستان گذشته چنین موضوعی را تایید نموده بود:"من به شما اطمینان می دهم که بایرن مونیخ هرگز پپ گواردیولا را اخراج نخواهد نمود، ما از رابطه فوق العاده و بسیار تنگاتنگی برخوردار هستیم و همه تلاش خود را برای ماندن پپ گواردیولا انجام خواهیم داد. او از ارزش و جایگاه بالایی نزد ما برخوردار است. از قرارداد او هنوز مدت زمان زیادی باقی مانده و او انسانی نیست که به دنبال قراردادی مطمئن و بلند مدت و یا بهبود شرایط قراردادی خود باشد."

با همه این تفاسیر سران بایرن مونیخ خود را برای همه سناریوها آماده کرده اند و حتی جستجوی خود برای یافتن جانشینی ایده آل برای پپ گواردیولا در صورت عدم تمایل وی برای تمدید قرارداد آغاز نموده اند و روزنامه انگلیسی The Guardian از لوسین فاروه سرمربی فعلی مونشن گلادباخ در این خصوص به عنوان گزینه مورد نظر سران مونیخی نام برده است.

این سرمربی سوئیسی بسیار دقیق و سخت کوش بوده و قبل از هر دیدار با جزئیات کامل حریف خود را زیر نظر گرفته و آنالیز می نماید و بر این اساس تیم خود را به میدان می فرستد. بی تردید پیروزی 2:0 اخیر مونشن گلادباخ در استادیوم آلیانس آره نا مقابل بایرن مونیخ نیز صرف نظر از اشتباه فاحش مانوئل نویر در صحنه دریافت گل اول دیدار، به دلیل همین فلسفه و روش کاری موثر لوسین فاروه بوده، چون این تیم چه در ساختار تهاجمی و چه در ساختار تدافعی از نظم و ترتیب فوق العاده ای در این دیدار برخوردار بوده است.

شهرت لوسین فاروه با عملکرد خود در مونشن گلادباخ به از مرزهای بوندسلیگا فراتر رفته است، این سرمربی 57 ساله هدایت مونشن گلادباخ را در سال 2011 در حالی عهده دار شد که این تیم از کاندیداهای سقوط به دسته پایین تر محسوب می شد، فاروه در آن سال موفق به حفظ مونشن گلادباخ در بوندسلیگا شد و یک سال بعد این تیم را به رقابت های لیگ اروپایی رساند، در حال حاضر نیز مونشن گلادباخ از سه تیم برتر بوندسلیگا در فصل جاری به حساب می آید و به احتمال فراوان یکی از نمایندگان آلمان در رقابت های لیگ قهرمانان فصل آتی خواهد بود.

سران باشگاه بایرن مونیخ البته هنوز تا مشخص نشدن وضعیت گواردیولا برای ادامه همکاری نیازی به آغاز گفتگوها و مذاکرات جدی برای یافتن سرمربی ایده آل احساس نمی کنند، اما اگر پپ گواردیولا تمایلی به تمدید قرارداد خود بعد سال 2016 با بایرن مونیخ نشان ندهد، سران این باشگاه حداکثر در اوایل سال 2016 جستجوی خود برای انتخاب جانشین مناسب پپ گواردیولا را آغاز خواهند نمود و لوسین فاروه جاه طلب در این زمینه از شانسی خوب برای بهتر نمودن یکی از بهترین تیم های دنیا برخوردار خواهد بود.

 

به قلم رمو شتز از وب سایت fußball Transfer 

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
mohammad جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 01:30 http://bayern.blogsky.com

من که راضی هستم بیاد

mojtaba جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 01:37

خیلی هم خوب...البته گلوب خیلی بهتره ولی بعیده بیاد بایرن.

حامد جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 01:50

در حد بایرن نیست.با این ما لیگم به زور میبریم دیگه اروپا رو بیخیال.تا یک چهارم بیشتر نمیریم.

باستین جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 08:14

مربى حال حاضر ولفسبورک از این بهتره

MERSAD33 جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 11:47

انصافا مربی فقط فرگوسن....... اینجور نازو ادا و اطفار در نمیاورد.
یا تمدید کن یا بگو میخوام برم دیگه.....

ssss جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 16:33

بهترین گزینست.با این بازیکناایی که در اختیار داره واقعا زیبا بازی میکنن اگه بیاد بایرن با بازیکنایی که بایرن داره دیگه شکست ناپذیر میشه.این مربی هیچوقت با این بازیکناش جلوی بایرنو دورتموند کم نیاورده.
سبک بازی گلادباخ فوق العادست.یادمه گلادباخو از سقوط نجات دادو سال بعدش یه تیمک فوق العاده ساخت

Ali-Ballack جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 18:25

لعنت به پپ و مافیا کثیف اسپانیایی که تیم محبوبمون رو میخواد نابود کنه. تیم هانکس کبیر انقدر قدرتمند بود که میتونست سالیان دراز مثل تیم دهه ٧٠ تو اروپا آقایی کنه. ایشالله شر این پپ از سر تیم هرچی زودتر کم بشه تا بتونیم بازم فوتبال آلمانی از بایرن ببینیم و هم از شر طرفدار های بارسا که حالا اومدن بایرنی شدن خلاص باشیم.

محمد جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 19:49

مرغ همسایه غاز است .خواهشا بعضی هایی که قوه ی کینه و احساس و تنگ نظری به قوه ی عقلشون غلبه میکنه نظر ندن .بهتر از پپ نیافته ایم و نخواهیم یافت اینو خود آلمانی ها هم پذیرفته اند اما ایرانی ها غیرتشون بالا خر از ژرمن ها رفته

mohammad جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 21:45 http://bayern.blogsky.com

پپ هنوز نتونسته راهی برای ضد حمله نخوردن پیدا کنه و جلو تیم های قوی کم آورره و فقط تونسته قهرمان آلمان و حذفیمون کنه بعد بعضیا الکی ازش حمایت میکنن. اگر پپ تونست بایرن را قهرمان اروپا کنه من ازش راضی هستم اگر نتونه بره گمشه

محمد شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 13:02

این که ما انتظار داشته باشیم پپ هر سال ما رو قهرمان اروپا کنه یه انتظار بیجا هست .چون هیچ تیمی تا حالا نتونسته پشت سر هم قهرمان بشه .بایرن 2 سال پیش قهرمان شد اگه امسال هم بشه شگفتی رخ میده که یک تیم در دوره 3 ساله 2 بار قهرمان شده اما اگه امسال هم نشیم مطمئن باشید که با پپ روزی بر قله ی فوتبال اروپا خواهیم ایستاد هر چند الان هم با بازی های زیبا ایستاده ایم اما فقط جامش را نداریم .پپ داره پایه های یک تیم شکست ناپذیر رو میسازه برای آینده چه خودش بمونه و چه نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد