وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ به جذب دارمیان نزدیک تر شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بنابر اخبار رسیده از ایتالیا متئو دارمیان پیشنهاد باشگاه ناپولی ایتالیا را رد کرده است تا بتواند به بایرن مونیخ بپیوندد.

بایرنی ها مدتهاست که برای جذب مدافع کناری تیم ملی ایتالیا و باشگاه تورینو ذست به کار شده است اما هنوز موفق به جذب این بازیکن نشده است.

به گزارش La Gazzetta dello Sport، این بازیکن 25 ساله که محصول آکادمی باشگاه میلان است طی روزهای اخیر با پیشنهاد باشگاه ناپولی ایتالیا رو به رو شده بود اما این پیشنهاد را رد کرده است، در گزارش این خبرگزاری ایتالیایی ادعا شده است که علت رد کردن این پیشنهاد توسط دارمیان علاقه این بازیکن برای پیوستن به باشگاه بایرن مونیخ است.

گفته می شود اصلی ترین دلیل عدم توافق بایرن با تورینو مسائل مالی است چرا که به گفته اروبانو کایرو مدیر باشگاه تورینو این باشگاه دارمیان را به هیچ عنوان با مبلغی کمتر از 20 میلیون یورو به فروش نخواهد رساند. 

 

منبع

نظرات 16 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 23:48

ایول مدافع چپ خیلی خوبیه من شخصأ بازیاش رو دوس دارم هم سرعتش خوبه هم دقتش تو پاس و تکل ولی یکم جلو تر بازی میکنه ....... خوشحالیم به خاطر پاک شدن رافینا از لیست اصلی بایرن هم هسس

ali neure سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 23:54

ویزر و فروختن که اینو بخرن

germany سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 23:58

چه خوب واسه داگلاس کوستا 35 میلیون یورو دادن واسه اینم باید خرج کنن..20 میلیون یورو بیشتر نیست که؟؟؟ خداکنه بیاد

karan چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 00:09

امیدوارم گلیک و گریزمان رو هم بگیرن دیگه تمومه

ارتش سرخ باواریایی چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 00:11

ایییییییییول

بایرن مونیخ چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 00:27

ایول

googooli چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 00:55

دوست عزیز واسه کاستا 35 تا ندادن. تازه فردا به مونیخ میرسه واسه تست پزشکی

farhad چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 01:01

گریزمان تو بایرن جواب نمیده. اون بازیکنی نیست که هم قد روبن باشه و سطحش خیلی پایین تره، واسه اینده که بخواد جای روبن رو پر کنه بازیکنان قوی تری لازم داریم مثل بیل اگه باشگاه هزینه کنه. به نظر من رویس هم خیلی خوبه واسه بایرن

German چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 01:35

اگه بیاد خوبه . از دست رافینیا راحت میشیم

germany چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 01:49

دوست عزیز گریزمان تو لالیگا 25 تا گل زده بازیکن خیلی خوبیه اگه بیاد تازه فرانسوی هم هست...گلیک و دارمیان اگه با هم بیان خوب میشه...گوگولی داگلاس کوستا بازیکنی نیست که 35 میلیون یورو واسش خرج کنن امیدوارم انقد نداده باشن براش تو هم درست بگی..

Hadi چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 02:04

ای کاش فیلیپ لام میومد دفاع راست و یه مدافع مرکزی شش دانگ میگرفتیم. اونوقت دفاع تیم تکمیل میشد. یه هافبک هجومی خوب هم اگه بگیریم اونوقت با موندن شواینی دیگه تو تمام پستها تکمیل میشیم

حمیدرضا چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 04:17

ن گریژمان نه بیل بازیکنای خوبی نیستن تکنیک پایینی دارن بیل ک تو ریال هم انتاد ازش زیاده و اگه رییس ریال نبود آنجلوتی نیمکت نشینش کرده بود

Dr.sina چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 12:43

این بایرن که من دیدم بازیکن درست و حسابی نمیخره امسال !! اون نقل و انتقالات بایرن که میگفتن این فصل کولاک میکنه این بود !!!!!!؟؟؟؟؟؟ دیماریا یا گریزمان یا دی بروین رو گفتن اومدن داگلاس رو گرفتن !!!!!! مدافع خوب هم نمیگیرن مطمئن باشین

farhad چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 13:09

دوست عزیز یادمون باشه وحید هاشمیان تا مرز اقای گلی بونس لیگا پیش رفت،، ولی تو بایرن گل نزد، گریزمان بازیکنی نیست که بتونه یه تنه جریان بازی وقتی گره می خوره باز کنه و در ضمن توی بازیهای بزرگ عملکرد زیر متوسطی داره.. اگه صحبت اینه بایرن دنبال جانشین ریبری و روبن باید باشه اون بازیکن گریزمان نیست.

بایرن کبیرودیگرهیچ چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 14:07

با احترام نسبت به نظر شما ولی گریزمان دربازی های بزرگ هم امسال خوب بود.دربازی هایی که بارئال داشتن همه متفق القول بودن که یک تنه باسرعتش دفاع رئال رونابود کرد.دربازی هاش با بارسا خیلی خوب نبود ولی درعوض بازی با والنسیا که چهارمین تیم برتر اسپانیاست هم گل زد وهم عالی بازی کرد.

فرانک چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 17:25

مولر: در بایرن می‌مانم

توماس مولر، هافبک بایرن مونیخ عنوان کرد که قصد جدایی از این باشگاه را ندارد و می‌خواهد بمانددر طول چند هفته ی اخیر شایعات زیادی مبنی بر علاقه منچستریونایتد به جذب مولر شنیده می‌شد. فان خال که خود مولر را به تیم اصلی بایرن منتقل کرد، قصد دارد ستاره آلمانی را به جمع شیاطین سرخ اضافه کند. با این حال، مولر انتقالش به تیم دیگری را رد کرد.

او گفت:" وقتی یک پیشنهاد برای شما می‌آید، طبیعتا آن را بررسی می‌کنید. رسیدن یک پیشنهاد از باشگاه بزرگی دیگر یک افتخار برای من است و نشان می‌دهد عملکردم خوب بوده است ولی در بایرن احساس خوبی دارم و می‌خواهم تا 2019 در این تیم بمانم. بهتر است زیاد به شایعات اهمیت ندهیم."

مولر درباره بایرن گفت:" هر کس که در زمین برای بایرن به میدان برود، مسلما بهترین انتخاب برای تیم است. با این حال، برای رسیدن به تیم اصلی، بازیکنان تیم جوانان کار سختی دارند. وقتی باشگاه شما را می‌خرد، عملکرد شما به مسئولیت آنها تبدیل می‌شود زیرا پول زیادی برای شما پرداخت کرده اند. بنابراین به شما ایمان دارند. در سوی دیگر، اگر شما از تیم‌های پایه رشد کرده بود، گاهی مواقع باشگاه با ادامه حضور شما موافقت می‌کند. برای من اینکه خودم را ثابت کنم سخت نبود ولی شاید به این خاطر بود که می‌توانستم در چندین پست بازی کنم."
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد