وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: دروغ بس است، در بایرن می‌مانم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک ملی‌پوش بایرن مونیخ تاکید کرد علاقه‌ای برای ترک آلیانس‌آر‌نا ندارد و در این تیم می‌ماند.

توماس مولر که نامش در ارتباط با برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شنیده شده بود، تاکید کرد هیچ علاقه‌ای برای حضور در سایر تیم‌ها از جمله منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن ندارد.

باستین شواین‌اشتایگر که نام او نیز در ارتباط با منچستریونایتد شنیده شده بود، نیز چندی پیش اعلام کرد علاقه‌ای برای ترک آلیانس‌آره‌نا و کار کردن دوباره زیر نظر لوئیس فان‌خال ندارد.

مولر در این زمینه به نشریه بیلد آلمان گفت:‌ اگر باشگاهی برای جذب یک بازیکن وارد عمل شود، آن بازیکن به شکل اتوماتیک باید به صحبت در مورد آن بپردازد. درخواست برای امضای قرارداد با یک بازیکن اگر توسط باشگاه دیگری اعلام شود، موجب افتخار یک بازیکن است زیرا نشان می‌دهد عملکرد بسیار خوبی در تیمش داشته است. من اما در بایرن‌مونیخ احساس خوبی دارم و تا سال 2019 هم با این باشگاه قرارداد دارم. بهتر است به همه بگویم تمامی صحبت‌هایی که در مورد خروج من از بایرن مونیخ شنیده می‌شود، دروغ هستند.

مولر 25 ساله در ادامه تاکید کرد: فوتبال مدرن ممکن است موجب آسیب دیدن مدل فوتبال بازیکنان جوان شود زیرا آنها باید با سیستمی پرورش پیدا کنند که نتیجه‌گراست.

مولر در این زمینه گفت: بازیکنی در ترکیب بایرن به میدان می‌رود که سرمربی تشخیص می‌دهد او برای آن بازی بهترین گزینه است. به هر حال قرار گرفتن و به میدان رفتن در ترکیب یک تیم بزرگ همچون بایرن‌مونیخ برای بازیکنان جوان بسیار سخت است. وقتی باشگاهی یک بازیکنی را می‌خرد، عملکرد آن بازیکن در داخل زمین به مسئولیت اصلی آن باشگاه تبدیل می‌شود و از سوی دیگر آن بازیکن هم برای بازی کردن در ترکیب تیم، پول دریافت می‌کند. سران باشگاه باید برای آن که یک بازیکن را در ترکیب اصلی به میدان بفرستند، اعتماد زیادی به او داشته باشند. به بیان دیگر وقتی بازیکنی در یک باشگاه حضور دارد، آن باشگاه باید بنا را بر این بگذارد که بازیکن تا سال‌ها در آنجا می‌ماند. من هم به هیچ وجه برای این که بتوانم خودم را در بایرن‌مونیخ ثابت کنم، سختی نکشیدم. دلیل این امر هم آن است که فکر می‌کنم در پستی که در آن به میدان می‌روم خیلی راحت هستم و می‌توانم نمایش خوبی را ارائه کنم. وقتی بازیکنان جدیدی به بایرن‌مونیخ می‌آیند، تلاش برای قرار گرفتن در ترکیب نخست بسیار سخت می‌شود و آن‌ها باید در فوتبال مدرن امروزی دشواری‌های زیادی را تحمل کنند و با توجه به سیستم دفاعی تیم‌ها در سال‌های اخیر کار سختی برای رسیدن به ترکیب نخست تیم‌ها دارند.  

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
بایرن مونیخ چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 19:37

مولر جایی نمیره

karan چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 19:38

فدات مولر جان کروس باید از تو یاد می گرفت نمک نشناس

ارتش سرخ باواریایی چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 21:11

مولرمیمونه کجابره منو عصبانی نکنین ها

اف سی هالیوود چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 21:38

عشق ماییییییییییییی واس مایی ینی کلا ماس مایی

امیر مونیخی چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 22:40

❤❤❤❤توماس مولر❤❤❤❤

محمدرضا از 96 عاشق آلمان پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 01:38

عشق یعنی مولر ...مولر یعنی عشق
نماد یک آلمانی واقعی یک المانی باتعصب
عاشق اون گل زدن و پا ب توپاتم ...بقول اون عادل فردوسی پور بووووق که میگفت فقط یه مولر میتونه همچین گلهایی بزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد