وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد:لواندوفسکی را با رونالدو مقایسه نکنید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی پیشین تیم ملی سوئیس اذعان کرد از درخشش اخیر لواندوفسکی متعجب نشده است.   

 
اوتمار هیتسفلد که هم در قامت سرمربی بروسیا دورتموند و هم در بایرن مونیخ افتخارات متعددی از جمله هفت بار قهرمانی بوندسلیگا کسب نموده است، در آستانه دیدار این دو تیم به شبکه "اشپورت وان" گفت:" من امیدوارم دورتموند واقعا حریفی باشد که بازی را هیجان‌انگیز کند و بایرن را به دردسر بیندازد. به این دلیل چنین آرزویی را مطرح می‌کنم که دورتموندی‌ها در دو بازی اخیر خود متاسفانه بیخود و بی‌جهت امتیاز از دست دادند و در نتیجه اختلاف امتیازشان با بایرن صدرنشین به عدد چهار رسید.
به اعتقاد من بایرن مونیخ به دلیل توانایی‌هایی که در تک تک بازیکنانش دیده می‌شود همچون همیشه از بالاترین شانس برای قهرمانی بوندسلیگا برخوردار است. باواریایی‌ها تیمی دارند که اگر ستاره‌های باتجربه‌ای مثل روبن و ریبری را مدت‌ها هم در اختیار نداشته باشد، نه تنها لطمه‌ای نمی‌بیند بلکه غیبتشان اصلا به چشم هم نمی‌آید و همین‌هاست که بایرن را تبدیل به بهترین تیم آلمان کرده است.
از سویی دیگر مطمئنم دورتموند هم دیری نخواهد گذشت که سهمیه چمپیونزلیگ را به دست خواهد آورد. قدرتمندتر شدن دورتموند و توانایی‌اش در به دردسر انداختن بایرن مسلما بوندسلیگا را زیباتر و هیجان‌انگیزتر خواهد کرد و امید را در تیم‌های دیگر مثل شالکه، لورکوزن و ولفسبورگ افزایش خواهد داد."
وی در ادامه با تمجید از گواردیولا افزود:" صحبت‌های پیشینم در انتقاد از بایرن ارتباطی به کار گواردیولا نداشت. من او را یک مربی بی‌نقص می‌بینم که معمار موفقیت بایرن است. من فقط از رفتن بازیکنانی مثل کروس و شواین‌اشتایگر که در آکادمی خود بایرن پرورش یافته بودند و آوردن ژابی آلونسو و ویدال به جای آنها ناراحت بودم"
هیتسفلد به درخشش اخیر روبرت لواندوفسکی هم اشاره کرد و گفت:" اتفاقی که طی روزهای اخیر رخ داد و به عبارتی رکورد جابجا کردن لواندوفسکی چندان جای تعجب نداشت. اگر او در این مسیر ثبات قدم داشته باشد و به روند گلزنی‌هایش ادامه دهد، آنگاه برای من جزو بهترین مهاجمان دنیا خواهد شد. می‌شود دید که او چقدر خوب با سیستم گواردیولا هماهنگ است و روز بروز بهتر می‌شود اما طبیعتا نمی‌توان او را با لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو مقایسه کرد. ابعاد این داستان اصلا متفاوت است." 

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
f.h.p.b شنبه 11 مهر 1394 ساعت 18:22

واه این کوربوده ک ندیده

issa شنبه 11 مهر 1394 ساعت 20:13

هی به هیتسفیلد توهین نکن

Bayern<3 شنبه 11 مهر 1394 ساعت 22:03

معلومه که نمیشه مقایسه کرد. لوا خیلی بهتره .

25 شنبه 11 مهر 1394 ساعت 22:07

بنظر من هم نمیشه مقایسه کرد چون قطعا نه مسی و نه رونالدو توانایی زدن پنج گل در کمتر از ده دقیقه رو ندارن !!

رضا گرجی شنبه 11 مهر 1394 ساعت 22:29

اینم تعریف هتسفلد از پپ ،حالا بازم‌ یه عده دانشمند بیان حرف الکی بزنن

بهنام شنبه 11 مهر 1394 ساعت 23:29 http://footballsat.blogsky.com

فوتبالهای زوز دنیا وکانالهای رایگان دراین وبلاگ .اینکخ چه فوتبالی ازچه شبکه ای پخش میشه
http://footballsat.blogsky.com

جلال(نءو نازی) شنبه 11 مهر 1394 ساعت 23:40

تا حالا که پپ شماهای طرفدار پپ،چیزی به بایرن اضافه نکرده...عجله نکتید آخر فصل،اگه بایرن لیگ قهرمانان رو تونست فتح بکنه اونوقت تازه میشه در مورد پپ معایب بایرن پپ حرف زد...اون ت. این 2سال همیشه در بازیهای بزرگ،نشون داد که جسارت و همچنین استراتژی خاصی در لحظات بحرانی نداره...
پپ یه مربی متوسطه...همین...

کیانوش یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 12:17

سلام:
بهنظرم هر بازیکنی سبک خودش داره با وجود اینکه از رونالدو ومسی بدم میاد ولی بازیکنان تاثیر گذاری هستند و حرفه ای محسوب میشوند مقایسه اشتباه است مثل کلایورف رو با فولر مقایسه کنیم.در ضمن بایرن جوان گرایی کرده باید بهش فزصت داد همین داگلاس چند سال دیگه ستاره کاملی که جای ریبری و روبن پر می کنه

FC BAYERN یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 15:08

"معلومه راست میگه!!!!
رونالدو ناخن شصت پای لوا هم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد