وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ها به قرعه ی بایرن مونیخ - یوونتوس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ باید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس برود. در ادامه واکنش ها به این دیدار را می خوانید. 

 

 

پپ گواردیولا:

ما در لیگ قهرمانان بازی می کنیم تا با بهترین تیم های قاره اروپا روبرو شویم. دیدار با یوونتوس، هیجان انگیز خواهد بود. یوونتوس در کنار پاریسن ژرمن، سخت ترین تیمی بود که می شد با آن دیدار کرد و من از این بابت، از کسی که این قرعه را به ما انداخت تشکر می کنم! آرتورو ویدال و یووه؟ بازیکنان می آیند و می روند. مانژوکیچ هم در بایرن مونیخ بازی می کرد. من مشکلی با این بازیکن ندارم. زمانی که من به اینجا آمدم، او بازی های زیادی انجام داد و فصل اولش فوق العاده بود. یوونتوس فصل را بد شروع کرد اما با خریدن بازیکنان جدید، این اتفاق طبیعی است. آنها به شرایط خوب خود بازگشته اند. یوونتوس ذهنیت بسیار قدرتمندی دارد و بازیکنان این تیم تنها می خواهند برنده شوند، برنده شوند و برنده شوند! از بازگشت مانژو به مونیخ خوشحالم و مطمئن هستم هواداران از او استقبال خواهند کرد. 

 

فیلیپ لام:

دوئلی بسیار زیبا میان دو تیم سطح بالا را شاهد خواهیم بود. این یک دیدار کلاسیک اروپاییست. یوونتوس فصل گذشته تا مرحله فینال این رقابت ها پیش رفت، و از این لحاظ چالش بزرگی در انتظار ما خواهد بود. اما ما می خواهیم به مرحله بعد برویم، و برای رسیدن به این هدف هر کاری بتوانیم انجام خواهیم داد.

 

توماس مولر:

یوونتوس تورین تیمی با هوش بالاست. در این تیم ماریو مانژوکیچ حضور دارد که مهاجم گلزنی و در سطح بالاست. ما او را طبیعتا از زمان حضورش در بایرن مونیخ می شناسیم. ما تجربه خوبی را در لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس داریم. علاوه بر اینها من پیش از هرچیز به خاطر حضور در استادیوم تورین خوشحالم. حضور در آنجا تجربه خوبی به حساب می آید.
 

جروم بواتنگ:

یوونتوس حریفی بسیار قدرتمند و به لحاظ تاکتیکی برجسته است. با این وجود ما هم از مدعیان این فصل به شمار می رویم. باید دو نمایش زیبا مقابل یوونتوس داشته باشیم، تا بتوانیم به راه خود ادامه دهیم.

 

آرتورو ویدال:

من بسیار خوشحالم. این یک قرعه خوب خواهد بود. من هنوز دوستان زیادی در تورین دارم.

 

کینگزلی کومان:

من خوشحال شدم. این یک تقابل بسیار جالب است. من برای چنین بازی های بزرگی آماده ام. بازی در مرحله یک هشتم نهایی به هیچ وجه آسان نیست، اما اگر شما می خواهید راهی فینال شوید باید هر تیم بزرگی را شکست دهید.
   

کارل هاینس رومنیگه:

قرعه بسیار سخت و در عین حال جذاب است. در این بازی پیوندی دوباره با ماندزوکیچ برقرار خواهیم کرد. اگر خواهان صعود هستیم به دو عملکرد درخشان نیاز داریم.

 

ماتیاس سامر:

یوونتوس حریف جالب و جذابیست که همه ما آنها را به خوبی می شناسیم. آخرین رویارویی ما به فصل رؤیایی 2012-13 مربوط می شود که توانستیم آنها را در هر دو بازی شکست دهیم. یوونتوس در حال حاضر پس از سپری کردن دورانی نه چندان خوب در این فصل، به روزهای خوب خود بازگشته است. برای رسیدن به جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان، باید در هر دو بازی رفت و برگشت در بهترین فرم خود قرار داشته باشیم.

 

فرانتس بکن باوئر:

یوونتوس مجددا قدرتمند شده است. آنها یکی از بهترین تیم های حال حاضر اروپا هستد. بدون شک شاهد رویارویی هیجان انگیز دو تیم خواهیم بود. اینکه بازی رفت در ترین برگزار می شود برای بایرن مونیخ مزیت بزرگی است. چرا که بایرن مونیخ می تواند ابتدا حریف خود را بشناسد و در خانه نتیجه را به نفع خود رقم بزند و کار را تمام کند.

  

ماسیمیلیانو الگری (سرمربی یوونتوس):

بازی بزرگی پیش رو داریم. این دیدار، یک چالش پر ستاره خواهد بود. ما همگی توانایی ایجاد شرایطی برای صعود به مرحله بعدی را دارا هستیم. اگر ما پیروز شویم، یکی از شانس های صعود به فینال هستیم. اگر شکست بخوریم، تمام تمرکزمان را بر روی لیگ خواهیم گذاشت. جایگاهمان را در فوریه و مارس خواهیم دید. این یک آزمون بزرگ برای مشخص شدن جایگاه تیم است.
 

پاول ندود (مدیر ورزشی یوونتوس):

این قرعه البته می توانست بهتر از اینها برای ما باشد ولی ما با یکی از دشوارترین حریفان ممکن روبرو شده ایم. ما به دشواری می توانیم به یک هشتم برسیم چون در گروه پیچیده ای قرار داشتیم و حالا باید با بایرن روبرو شویم. بایرن حریف سختی است ولی من به یووه ایمان دارم و مطمئنم که تا روز آن مسابقه، وضعیت ما بهتر از حالا خواهد بود. هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست و ما می توانیم بایرن را مغلوب کرده و به یک چهارم برویم.

 

جوزپه ماروتا (مدیر یوونتوس):

بایرن همیشه بایرن است و تیمی فوق العاده در لیگ خود هستند. در لیگ قهرمانان اروپا، برای رسیدن به موفقیت نیاز به شانس هم داریم اما ما باید با این قرعه که نصیبمان شده امیدمان را از دست ندهیم و امیدوار باشیم. در ابتدای فصل شروعی بد داشتیم و بازیکنی چون پائولو دیبالا نمی دانست چطور در یوونتوس باید بازی کند! ده بازیکن اصلی ما در این فصل تغییر کرده است و این اصلا آسان نیست. به هر حال ما سختی های ابتدای فصل را پشت سر گذاشته ایم.

 

لوچیانو موجی (مدیر اجرایی سابق یوونتوس):

یوونتوس با تساوی در مرحله گذشته برابر سویا قربانی شد زیرا اگر در آن دیدار به پیروزی می‌رسید، اکنون حریف بایرن نبود. به نظرم شانس صعود یوونتوس بسیار ضعیف است. یوونتوس در شرایط کنونی اصلا نمی‌تواند در سطح نماینده قدرتمند آلمان بازی کند. عقل ایجاب می‌کند که یوونتوس نمی‌تواند برابر تیم قدرتمند گواردیولا در سطح اروپایی رقابت کند. این دیدار سخت‌ترین دیدار یووه در این رقابت‌ها خواهد بود و به مثابه‌ی فینال است. باید در این دیدار فقط دفاع کنند تا گل بیشتر نخورند و به فکر گل زدند نباشند.

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد مهدی دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 20:11

اووووووووووووووفففففففففففف چه خبره مگه میخان بیان 2تا یا7 گل بزنن بشون و برن حالا این همه صحبت نمیخواد که برد هر چه تحقیر آمیز تر باشه بهتره

بارون سرخ دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 20:31

باز هم مثل همیشه یووه کیسه بوکس بایرن میشه

باییییییییییرن دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 21:07

بایرن با نتیجه ی یک بر صفر تو دوتا بازی رفت و برگشت پیروز میشه. فراموش نکنین یووه درسته که پیرلو ویدال یا توز نداره ولی از دفاع سگیش هیچ چی کم نشده

رضا المانی دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 22:04

یووووووووووووووووه نااااااااااااااااااابودی

حسین دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 23:11

این لوچیانو موجی خیلی زرنگه .
ین مردک می خواد روحیه کاذب به بایرنی ها بده تا در روز مسابقه بایرنی ها با دست کم گرفتن یونتووس از این تیم خوب ایتالیایی ضربه بخورن .
فقط یادمون نره تیمی که تونسته از مرحله گروهی بالا بیاد اونقدرها هم که این مردک میگه ضعیف نیست .

علی رسولی سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 01:05

یووه تیم محبوبم تو ایتالیاست . ولی از بخت بدش به بایرن خورده . بایرن قدرتمند و وحشتناک . البته فوتباله و هر اتفاقی ممکنه . از اینکه به بارسا و چلسی و این دست تیما نخوردیم خوشحالم .نه اینکه اونا از بایرن قوی تر باشند فقط باهاشون حال نمیکنم . دوست دارم بایرن تو فینال این بارسا رو سر جاش بنشونه.

fc bayern سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 03:47

نتیجه پیش بنی شده در آلینتز آرنا(جهنم آرنا):بایرن۷-۰یوونتوس
در ورزشگاه داغون یوونتوس:بایرن۳-۰یوونتوس

پارسا مونیخ سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 11:11

چرا به fc bayern دیس میدین منظورش از جهنم آرنا یعنی برای حریف ها جهنمه

صالح سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 20:47 http://87964

همه چیز به اتفاقات زمان و رویدادها بر می گرده بایرن با بازیکن های فوق العاده خوبش وحشتناکه ودر جهان بی رقیب ولی بایرن بی ستاره و با بازیکن های مسدوم زیاد بایرن سال پیش تو بازی پارساله با بارسلوناست نبود ستاره هایی مثل آلابا ریبری داگلاس کاستا ماریوگوتسه بواتنگ یاحتی لوا و مولر دیگه بایرن تیمی نیست به شرایط فعلی بایرن نگاه کنیم نزدیک 10 تا بازیکن مسدوم داره که اکثرا قدرت اصلی بایرن هستن پس باید شرایط رو روز قبل از مسابقه دید اگر بایرن حتی نیمی از بازیکن هاش رو داشته باشه برای حذف یووه کافیه و بایرن کامل هر تیمی رو نابود می کنه این تیم به نظر شکست نا پذیر میرسه و ویرانگره

عشق بایرن جون جمعه 27 آذر 1394 ساعت 00:40

خداکنه بایرن مونیخ یووه رو شکست بده.خدا کنه بعضی بازیکنان مصدوم بایرن برگردن و در پایان بارسا رو به اتش بکشه و سه گانه رو ببر .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد