وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر بوخوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان از سد تیم فوتبال بوخوم گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

پپ گواردیولا:

ما مشخصا از حضور در نیمه نهایی خوشحالیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. تمجیدات من شامل بوخوم هم می‌شود. ما با بازیکنان خیلی صحبت کرده ایم و می‌دانستیم کار سختی خواهیم داشت. پس از پنالتی و اخارج،‌کنترل بازی کاملا در دست ما قرار داشت.

آرین روبن:

همانگونه که از قبل انتظارش را داشتیم، بازی با بوخوم به هیچ‌وجه ساده و راحت نبود. این تیم 3 گل خورد اما به بازیکنانش و مربی‌اش واقعا باید تبریک گفت. امیدوارم این تیم خوب بتواند به دسته یک بوندس‌لیگا صعود کند. چون بوندس‌لیگا باید پذیرای چنین تیمی باشد که فوتبال را به زیبایی بازی می‌کند.

مانوئل نویر:

انتظارش را داشتیم که بوخوم تا این حد خوب بازی کند. آنها در بازی یک مقابل یک در کل میدان فوق‌العاده عالی کار کردند. ضمن آنکه در پرسینگ به قصد حمله می‌کردند و در دوئل‌های تن به تن هم قوی بودند. در این حال و هوا بدیهی است که نمی‌توان دست به جادو‌گری زد.

روبرت لواندوفسکی:

‌تا قبل از گل اول کارمان آسان نبود و بوخوم خیلی خوب بازی کرد. در جام حذفی،‌ تا وقتی نتیجه 0-0 است کار خطرناک است.

فربیک (سرمربی بوخوم):

به نظر من روبن تمارض کرد. آن حرکت فقط برای تصاحب توپ بود. من هم هلندی هستم و واقعا برای او متاسفم. البته ما می دانیم که روبن همیشه این گونه عمل می کند. بازی های او در تیم ملی هلند را هم دیده ایم. نه خطایی در کار بود نه بازیکن ما مستحق دریافت کارت قرمز. در ضمن با 10 نفر شما نمی توانید بایرن مونیخ را شکست دهید.

نظرات 3 + ارسال نظر
mokri پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 18:14

عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه (فربیک)

M.S.G پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 19:49

بالاخره زمان به عقب برنمیگرده ، خداییش پنالتی بود اما کارت قرمز حقش نبود...ما خودمونو بذاریم جای تیم حریف اصلا قبول نمیکردیم

بایرنی پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 21:16

چررررررررت نگو فربیک!!!
خطا بود،،،
مردم از سوزش چ حرفایی که نمیزنن
خدا رو شکر روبن داره برمیگرده،،،
یووه اماده باش که داریم میایم خرابت کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد