وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اندریاس مولر: با پیوستن به بایرن شانس بیشتری برای کسب عناوین خواهید داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اندریاس مولر، ستاره اسبق دورتموند و تیم ملی آلمان نیز در مورد شایعات مربوط به هوملس صحبت کرد.   

 

اندریاس مولر ستاره سابق دورتموند و تیم ملی آلمان که سابقه قهرمانی در یورو 96 به همراه آلمان را نیز در کارنامه دارد در مورد هوملس عنوان می دارد:

’’ خانواده او در مونیخ زندگی می کنند پس همه چیز محیا است. وقتی شما در بایرن بازی می کنید به طور طبیعی شانس بیشتری برای کسب عناوین خواهید داشت اما همانگونه که واتسکه بدرستی عنوان داشته مردم بازیکنانی که با دورتموند یک جام بین المللی بدست می آورند بیشتر از بازیکنانی که با بایرن سه و یا چهار بار قهرمان می شوند به یاد می آورند.
 ‘‘

مولر ادامه می دهد:

’’ هوملس بسیار پیشرفت داشته است و بایرن دلایل محکمی برای این انقال دارد. شما بدنبال یک مدافع سطح بالا هستید و شرایط برای جذب یکی از بهترینها آماده است و تنها یک سال از قرار داد آن بازیکن باقی مانده و در سال آینده انتقال او آزاد خواهد بود.
 ‘‘

به گزراش SPORT1، پیشنهاد بایرن برای جذب هوملس 4 ساله و سالی 10 میلیون یورو خواهد بود. مولر اعتقاد دارد شرایط برای هوملس همانند لواندوفسکی نخاوهد شد:

’’ من فکر نمی کنم که هوملس یک سال دیگر در دورتموند باقی بماند و با انتقالی آزاد از جمع دورموندی ها جدا شود. اکنون بهترین موقعیت برای جدایی خواهد بود شاید همانند ماریو گوتزه.
 ‘‘

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا المانی جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 16:25

صد در صد همین طوره چون ما بهترین تیم تاریخ هستیم و بهترین بازیکنای جهان رو داریم ما مولر رو داریم

پپ مربی نیست جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 18:10

یادش بخیر اون گلی که سال 96زد وبعدش فیگور دست به کمر جلو تماشاچیها وایساد. مو به تنم سیخ شد از غیرت المانی بودنش غیافش هم که دیگه نگو یه گلوله نمک وجذابیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد