وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک: آنچلوتی هرآنچه بایرن می خواهد را داراست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میشائیل بالاک معتقد است کارلو آنچلوتی برای بایرن مونیخ یک تناسب ایده آل است و می شود برای فصل آینده انتظار اتفاقات خوبی داشت.   

 

به نقل از fourfourtwo، میشائیل بالاک معتقد است آنچلوتی همه آن چه بایرن می خواهد را داراست. او درخصوص مربی جدید بایرن مونیخ گفت:


آنچلوتی کاملا برای بایرن مناسب است. او بسته کامل ویژگی های مورد نظر را دارد؛ مقتدر، باتجربه و بازیکنی با کلاس جهانی است. با در اختیارگرفتن آنچلوتی به عنوان سرمربی، بسیاری از بازیکنان به بالاترین سطح خود می رسند و انگیزه های جدید پیدا می کنند. کار کردن با یک مربی در کلاس جهانی، همیشه برای آنها خوب و جذاب است؛ بازی کردن فوتبال به سبکی متفاوت اما موفقیت آمیز.

بالاک معتقد است بایرن این فصل می تواند به پنجمین قهرمانی متوالی بوندسلیگا دست یابد:


آنها مدت هاست که آنقدر خوب کار کرده اند که از سایر تیمها به مراتب جلوتر باشند و همواره در لیگ آلمان پیشتاز باشند. شاید برای خیلی از هواداران شاید جای نگرانی باشد؛ اما ترکیب تیم از کیفیت بالایی برخوردار است و منابع مالی نیز برای پر کردن هرساله ی شکاف موجود بین ترکیب بازیکنان، در بایرن به وفور یافت می شود و جای نگرانی نیست. بایرن می تواند دو ترکیب مساوی را به زمین بفرستد؛ بنابراین آنها می توانند کل فصل با آرامش پیش بروند.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد